פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בגין כשל תמורה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מוקד המטפל בכשל תמורה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
תלונתי מוגשת נגד חברת לאומי קארד,וכנגד המחלקה המטפלת בכשל תמורה.
היות וכרטיס האשראי שלנו הוא עיסקי המשוייך לחשבון עיסקי בתחום הייבוא של מוצרי אלקטרוניקה,אנו מבצעים את כל הרכישות שלנו באמצעות כרטיס האשראי דרך חשבון פייפל
מדי פעם אנו נתקלים בספקים שמנסים להונות או שלא עומדים בהתחיביות שלהם לספק במועד את המוצרים.
בתאריך 16.7.2011 ביצענו עיסקה בסכום של 4920 דולר(16,915 שקלים)לאחר שהספק לא סיפק את המוצרים במועד פנינו לחברת האשראי והגשנו כשל תמורה בגין עיסקה זו.
בתאריך 6.10.2011 הופתענו לגלות חיוב חוזר בגין עיסקה זו,לטענת לאומי קארד נישלחו אלינו בדואר ישראל תגובת בית העסק כולל 2 הודעות sms
עליי לציין שמעולם לא הגיע לידינו שום מכתב בנושא זה,וכמו כן לאחר מספר פעמים שפנינו למוקד שירות הלקוחות הצלחנו להיפגש עם האחראית המטפלת והוכחנו לה תוך הצגת מכשיר הסלולר שאין שום הודעת sms
בשרשור ההודעות,יתרה מכך ,אנו רשומים לקבלת דואר אלקטרוני באתר לאומי קארד שגם
לתיבת הדואר לא הגיע שום פנייה לתגובה כולל המייל האישי שרשום במערכת לאומי קארד.
לאחר פגישה זו הושב לנו הכסף חזרה תוך הבטחה שהנושא יטופל,ניתנה לנו הרגשה שהחיוב נעשה בטעות ולאומי קארד תיפנה לבית העסק לתיקון הטעות.
לפני מספר שבועות פנינו שוב ביוזמתנו לבירור מדוע חיוב זה עדיין מופיע בדף הפירוט ולא זוכה לחלוטין,היות ועבר זמן רב כמעט שנה,לצערנו תוך מספר ימים מפנייתנו קיבלנו הודעת דואר אלקטרוני שהטיפול הגיע לסיומו וחברת לאומי קארד החליטה לחייב שוב את חשבוננו,
לא עזרו לנו שום הסברים ופניות ,שמדובר בעצם בטעות אנוש .
הועברו לנו מסמכים שביגנם החליטה לאומי קארד לחייב אותנו,עליי לציין שמסמכים אלו לא קשורים כלל לעיסקה זו ,הן מבחינת תאריכים והן מבחינת הסכומים.
לצערנו נפלנו לאוזניים ערלות חוסר הקשבה מוחלט מצד חברת לאומי קארד.
להערכתנו מלכתחילה בוצע חיוב שגוי בחשבוננו ,טעות אנוש של נציגת השירות,שכפי הניראה לאחר הטיפול בעניין זה הועברה מתפקידה.
ברשותנו נמצאים כל המסמכים שחברת לאומי קארד העבירה לידינו בימים האחרונים
ולו אותה נציגה הייתה מפנה את תשומת ליבה לפרטים שמופיעים בבירור ,הייתה מבינה
שנתןנים אינם תואמים כלל.
עליי לציין שעד עצם היום הזה מעולם לא סופקו לנו המוצרים שביגנם אנו מחוייבים בגין עיסקה זו.
טענותנו הם;ראשית מדוע לא נעשתה פנייה לצורך קבלת תגובתנו לתיבת ההודעות באתר לאומי קארד.
הריי המחוקק מציין שמסירת הודעה פירושה דואר ישראל או בדרכים המקובלות ,פירוש הדבר ,שתיבת הדואר האישית באתר לאומי קארד ותיבת הדואר האישית הם הדרכים המקובלות שדרכן אנו הורגלנו לקבל דבר דואר מחברת לאומי קארד.
שנית:מדוע חברת לאומי קארד לא בודקת את הנתונים במסמכים טרם חיוב,הרי המסמכים מוכיחים שאין מדובר כלל בעיסקה זו,כל הנתונים שמופיעים שגויים ואינם תואמים כלל לעיסקה זו,יתרה מכך ,מדיע הגברת מירית נציגת לאומי קארד שמטפלת כיום בתלונה זו ,אינה שמה לב לפרטים כה חשובים כגון תאריכים וסכומים טרם קבלת החלטה לחיוב החשבון בסכום לא קטן.
בתודה מראש ובכבוד רב
שרון יוקטאן ומורדכי אילוז

עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :
ביטול החיוב החוזר וזיכוי חשבוננו באופן סופי ומוחלט פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה