פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ויזה לאומיקארד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קבלתי מייל מויזה לאומי שמגיע לי 4 פינוקים , החלטתי לממש את כרטיסים למופע, הזמנתי באינטרנט כרטיס זוגי לאייל גולן במרכז הקונגרסים חייבו אותי בסכום של 332 ש"ח בשורה 36 ביציע הדפסתי את ההזמנה שכתוב עליה כל הפרטים, באותו יום בדקתי בקופת חיפה רצית לדעת באיזה הנחה זכיתי מויזה לאומי נאמר לי שכרטיס בשורה 36 ביציע עולה 169 ש"ח ,התקשרתי לויזה דברתי עם אלינור משרות לקוחות שאלתי אם הנחה של 3 שקלים על כל כרטיס נראה לה הגיוני? אמרה שתבדוק , יום לפני ההופעה התקשרה אלי ואמרה שכמחווה היא תזכה אותי בחיוב בויזה ב 30 ש"ח הודתי לה וסיימנו את השיחה,כשקבלתי את הכרטיסים ביום המופע היה כתוב על הכרטיס סכום התשלום 149 ש"ח והזוג שישב ליידי שילם 120 ש"ח לכרטיס , אני חושבת שויזה לאומי מרמה במצח נחושה את לקוחותיה בכל מיני הצעות שאם רוכשים אותם ללא צורך בכרטיס אשראי ניתן להשיג אותם זול יותר. תודה על תגובתכם
כספי סוג הנזק :
בזבוז זמן וטלפונים ללבירורים פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה