פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה גרמה להחזרת החיוב בגלל הרשלנות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך החודש פניתי לחברה עקב העברת החשבון לבנק אחר.

החתמתי את הטופס שנשלח אליי בבנק החדש אליו הועבר החשבון וגם התקשרתי לוודא שהטופס התקבל ושהכל יתעדכן החל מהחיוב הקרוב.

בהתקשרות האחרונה גם דיברתי עם נציגה שוודאתה ש(כמובן) לא נדרשת הוראת קבע נפרדת לכל כרטיס והובטח שמהחיוב הבא הכל ירד מחשבון הבנק החדש.

אלא ש... זה לא קרה. במקום זה לאומי קארד שלחו את החיוב עבור אחד הכרטיסים לחשבון הבנק הישן והחיוב חזר. למחרת, כשראיתי שחסר חיוב בחשבון הבנק החדש נכנסתי לישן - וכמובן שמה היה נסיון לחייב, ביחד עם הקנס מהבנק עצמו על חיוב חוזר. מיד שלחתי פניה דרך אתר האינטרנט של לאומי קארד, שבה הסברתי שהם עשו טעות ושלחו את החיוב לחשבון הבנק הלא נכון - בניגוד למה שנקבע מול המוקד הטלפוני.

במקום לחזור אליי טלפונית, לתקן את הטעות, להתנצל ולפצות אותי הם פשוט שלחו לי הודעת SMS - שאני אתקשר אליהם לבד. כאשר התקשרתי בהפסקת הצהריים שלי ה"מוקד הפיננסי" שלהם היה כבר סגור - כי הוא עובד שלא כמו המוקד הרגיל רק עד 12:30. יותר מזה נסיון לקבל גישה לנציג שירות עבור הכרטיס השני נדחה גם הוא - לאומי קארד פשוט חסמו אותי ולא יכולתי לדבר עם נציג שירות וכדי שהם יטפלו בבעיה שהם עצמם יצרו.

כל שיכולתי לעשות זה להקשיב להקלטה שהודיעה לי חגיגית שהם מחייבים אותי בכ-58 שקלים קנס לא כולל ריבית על הפיגור בתשלום.

זאת דרך נבזית לטפל בלקוחות שלהם, בטח ובטח אם הם עצמם אשמים במה שקרה - למה לקוח שחיובו חזר מנוע מלדבר עם נציג שירות בשעות הרגילות של המוקד אלא מוגבל לשעות הבוקר בלבד? לאומי קארד לקחו על עצמם תפקיד של שופט ומבלי לבדוק בכלל מה קורה פשוט מתייחסים ללקוח שלהם כזבל.

אז כרגע המצב הוא כזה - בגלל הרשלנות שלהם הם גרמו לי נזק כספי בצורת קנס בבנק על החיוב שלא היה אמור בכלל להגיע לשם, גרמו לי נזק לשמי הטוב ואני מסתכן בכך שגם יתחילו להחזיר חיובים בהוראות קבע בכרטיס.

אשמח לחוות דעת משפטית איך אני יכול לתבוע אותם על הנזקים שנגרמו לי - בעיקר על פגיעה בשם טוב ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה