פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דו"ח חיובים וזיכויים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בן גוריון 11 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
החברה הנפיקה לנו מספר כרטיסים.מדי חודש בחודשו שילמנו סכום קבוע של 1200ש"ח.עקב העברת חשבוננו לבנק אחר ,לא כובדה ההתחייבות פעם אחת.ולכן החברה דרשה החזרים של 1700 ש"ח.נענינו לדרישה. היות שנוכחנו לדעת שהחברה גבתה מעל לסכום הנ"ל ,והיות ונציגי החברה מגלים יחס של איומים והפחדות ,פנינו למנכ"ל בבקשה לגלות הבנה ולגבות אך ורק את הסכום המוסכם.הגדילו לעשות החודש כשהם חייבו את ישראכרט שברשותנו וחשבון הבנק שלנו בסכום של 3000ש"ח.
בקשתנו :לקבל דו"ח זיכויים וחיובים כמקובל על כל כרטיס וכרטיס מיום תאריך הפעלתו ועד לסוף חודש זה נענתה בשלילה.
אנו זוג גימלאים שסובלים ממחלות כרוניות וירדנו מנכסינו עד כדי מכירות שני בתים שהיו שייכים לנו.
כדי לעמוד בהתחיבויותינו אנו נאלצים לפנות לגורמים לא בנקאיים.
יתר ע"כ ,נציגי החברה מגלים חוסר רגישות וחוסר הבנה עד כדי כך שהבוקר פנה אלי נציג שלא אנקוב את שמו בטון של נזיפה בגלל שהעזתי להגיש את בקשותינו בכתב ולא בטלפון ונימוקיי אתי היות שאני חושב שמן הראוי כל דבר צריך להיות מתועד וגם מה לעשות אני כבד שמיעה
כל הכרטיסים לא פעילים כבר יותר משלש שנים.
לידיעתכם ולחוות דעתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה