פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך האתר של לאומי קארד בקשת הלוואה לפני כשבוע וחצי לאחר יומיים התקשרו אלי מחברת שליחיות פדקס וקבעו לי משלוח עד הבית בשביל לחתום על המסמכים מה שקרה שהבאתי במקום תעודת זהות הבאתי רישיון נהיגה והחוקים דורשים במקרה הנ"ל דווקא תעודת זהות התקשרתי באותו יום ללאומי קארד בשביל לקבוע עוד פעם את שליחת המסמכים והפקידה עשתה שיחת ועידה עם חברת שליחיות פדקס והם אמרו לה שביום הבא הם יתקשרו אלי לתאם פגישה נוספת. וזה לא קרה. אחרי יומיים אני מתקשר ללאומי קארד אני שואל אותם מה קורה והם אמרו לי שהם יבדקו את הנושא ושהם יחזירו לי תשובה עד הצהריים וזה לא קרה. יום למחרת אני מתקשר לחברת פדקס והפקידה אמרה לי שלאומי קארד לא שלחו להם את המסמכים ולכן הם לא קבעו לי תאריך למשלוח . התקשרתי ללאומי קארד עוד פעם והפקידה אמרה לי שהיא תבדוק את זה והיא לוקחת את זה לטיפול אישי שלה והיא תחזור אלי עד הצהריים, וזה לא קרה.אתמול התקשרתי עוד פעם ללאומי קארד ואמרתי לה שאני רוצה שיחת מנהל, והסברתי לה גם מה הסיבה לבקשה שלי,הפקידה אמרה לי שמנהל נמצא בפגישה והוא לא יוכל לדבר איתי. והפעם היה לה תירוץ לכל ההתעללות שעברתי היא אמרה לי שבגלל שהזמנתי לפני יומיים כרטיס אשראי דרך האתר אז לכן הבקשה שלי להלוואת חוץ בנקאית בעיתית כי הלוואה חוץ בנקאית זה רק למי שאין לו כרטיס אשראי של החברה. כמה שאני יודע זה לא נכון מה שהפקידה אמרה לי וזה לא קשור אחד לשני הלוואת חוץ בנקאית לא קשורה לכרטיס אשראי וגם אם זה כן נכון הרי רק לפני שלושה ימים הזמנתי כרטיס אשראי. למה עד אז הם כן התעללו בי? ולמה הפקידה שעשתה לי את ההזמנה לכרטיס אשראי לא טרחה לומר לי שברגע שאני עושה את ההזמנה שלי אז הבקשת הלוואה שלי מבוטלת? לסיכום הפקידות שיקרו לי וכל ההתנהלות של חברת לאומי קארד כושלת ובעייתית במיוחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה