פרטי התלונה

תלונות sbc מגזינים

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני עשיתי מנוי לעיתון קוסמפוליטן, לאחר מספר חודשים, שהייתי מנוייה. קיבלתי טלפון מניצגות החברה, שנאמר לי , שהחברה פשטה רגל ומי שקנה את החברה לא מפיץ יותר את העיתון קוסמפוליטן, ונאמר לי שהחיובים יופסקו, כבר חודשיים שהם מחייבים אותי דרך כרטיס אשראי, במאות ניוסיונות להגיע לנציגי שירות, אין מענה, לאחר המתנה ארוכה השיחה פשוט מתנתקת ואין עם מי לדבר, אני מבקשת החזרה מלא עבור מה שחוייבתי. תודה.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא. פתרון נדרש :

sbc מגזינים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה