פשיטת רגל של חברת SBC ואי קבלת המנוי החודשי קוסמופוליטן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
הייתי מנוי למגזין קוסמופוליטן ל-3 שנים בעסקה שבה אני משלמת בשנה הראשונה את כל הסכום ובשנתיים האחרות מקבלת את המגזין ללא תשלום חודשי כיוון שכבר שולם עבור כל שלושת השנים קדימה .
בהתחלה אחרי בערך כשנה התחילו איתם הבעיות , לא הייתי מקבלת את העיתון לביתי , ורק אחרי שהייתי מתקשרת למוקד הם היו שולחים לי אותו אחרי כמה ימים , פעם אחת לא קיבלתי את העיתון במשך כל החודש והייתי צריכה להתקשר למוקד 3 פעמים כדי שבפעם ה-3 המוקדנית הבינה שאני זועמת והעבירה את זה לטיפול מנהל האזור . ובתקופה האחרונה גם שכבר לא הייתי מקבלת את העתון לביתי גם לא יכולתי לתפוס את המוקד ! הייתי על הקו במשך שעות ארוכות , מבזבזת את כספי לשווא ואז השיחה פשוט הייתה מתנתקת ! ניסיתי בשעות שונות במשך היום , בבקרים וגם בצהריים ואחר הצהריים , אבל הסיפור היה חוזר על עצמו . הבנתי שזה פשוט זלזול בלקוח , כיוון שגם כאשר אתה רוצה לדבר עם מישהו ולהתלונן ,אין לך עם מי לדבר אלא רק עם מענה אוטומטי ואני רציתי לקבל מענה אנושי כלשהו .
חודש שעבר אני קיבלתי במקום עיתון גלויה בדואר שבה נאמר כי מגזין קוסמופוליטן נסגר עקב פירוקה של חברת SBC , על פי החלטת בית המשפט .
וכי חברת מוטו תקשורת המונים בע"מ , שרכשה את יתר הירחונים בקבוצה , מציעה לי להצטרף למעגל המנויים המחודש שלה , וכדי "להקל" במקצת על עוגמת הנפש שנגרמה , הם מציעים לי מנויי לחודשיים מתנה לאחד להמגזינים שלהם אם ארכוש מנוי חדש .
השאלה שנשאלת מה אם כל השנה וחצי שמגיע לי מנוי חינם ?
מה אם הכסף ששילמתי ? איזה תמורה קיבלתי? נשארתי בלי עיתון , מאוכזבת , עם תחושת זלזול ושעבדו עלי . שילמתי על 3 שנים וקיבלתי רק חצי מזה .
אני מבקשת לקבל הסבר למה נגרמה לי עוגמת נפש כזו , ולא רק לי אלא לעוד המון אנשים שכמוני רכשו בתום לב מנוי ובתמורה עבדו עליהם .
|
כספי+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת לקבל החזר כספי או המשך מנוי למגזין אחר על חשבון התקופה שכבר שילמתי עבורה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|