פרטי התלונה

תלונות sbc מגזינים

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון הורים וילדים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנויה לעיתון מזה 3 שנים. עם חידוש המנוי לפני כחצי שנה הובטחה לי מתנה, כחלק מתנאי חידוש המנוי. הואיל ואף מתנה לא היתה לטעמי, נאמר לי ע"י נציגת שירות הלקוחות כי ניתן להקפיא את הזכות למתנה ולקבלה במועד מאוחר יותר. לאחר כחודשיים, כשבקשתי לממש זכות זו, נאמר לי כי החברה פשטה את הרגל וכי הזכות למתנה שמורה רק למנויים חדשים. חברת מוטו תקשורת אשר רכשה את SBC אינה אחראית על משלוח מתנות למנויים ותיקים.
חודש לאחר מכן, התקשרה אלי נציגת שירות לקוחות בטעות, על-מנת שאחדש את המנוי שלי, והודיעה לי כי אני זכאית למתנה, באמצעות מח' שירות הלקוחות. כשהתקשרתי מס' ימים לאחר מכן לממש את זכותי, שוב נאמר לי כי אין להם אחריות וכי לא יספקו את המתנה. כל זה נאמר בטון מזלזל והסתיים בטריקת טלפון של נציגת השירות.
שלחתי תלונה ביום 4 באוקטובר והושארה לי הודעה במענה הקולי כי חברת מוטו תקשורת מחוייבת רק לאספקת העיתונים ולא למתנות.
באופן אבסורדי, למעשה אם היום הייתי מחדשת את המנוי הייתי זוכה במתנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אודה לכם באם תעבירו את מורת רוחי על השירות הלקוי והמזלזל וכן תדרשו בשמי את המתנה המגיעה לי, על-פי הדין. פתרון נדרש :

sbc מגזינים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה