|
|
|
|
|
|
כפל חיובים של ביטוח המשכנתא עקב רשלנות של נציג החברה |
נושא התלונה: |
שחר ישי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 26 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
לבונטין 30 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להעביר את ביטוח המשכנתא שלי מהראל טפחות למנורה דרר החברה ובהמצלתה.
בחור בשם אדם (הפסיק לעבוד בחברה) טיפל בנושא.
למרות ששלחתי לו פקס עם טופס ביטול לביטוח בהראל הוא לא העביר את הטופס הלאה. (יש לי את אישור הפקס)
כתוצאה מכך מאפריל 2008 ועד ספטמבר (סה"כ 6 חודשים) שילמתי גם למנורה וגם להראל.
נציגה בשם סוניה התחילה לטפל בעניין וגם היא כנראה כבר לא עובדת בחברה.
לאחר זמן רב ששל נסיונות לקבל תשובה ממשהו הגעתי למייל של המנכ"ל עמית ([email protected]). הוא הבטיח לי לטפל אישית בעיניין. בחורה בשם שני הופקדה על המשימה. כמובן שנאלצתי לשלוח שוב את כל המסמכים והובטח לי ש"בשבוע הבא" אקבל את ההחזר על כפל החיובים. יש לי את כל ההתכתבויות במייל מעל 10 התכתבויות. כמובן שעבר עוד שבוע ועוד שבוע וכבר כמה חודשים שאני לא שומע מחברת AMG דבר. בין אם אשמע מהם או לא ראו הוזהרתם חובבנות בתחום כ"כ רגיש כמו ביטוח. במקביל אני מגיש תלונה למפקח על חברות הביטוח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של כפל החיוב באופן מיידי כפי שסוכם ופיצוי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
amg מודלים כלכליים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|