פרטי התלונה

תלונות amg מודלים כלכליים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי בגין חיובים כפולים לאורך זמן ושירות לקוי של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לבונטין 30 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 07 רכשתי פוליסת ביטוח משכנתא דרך AMG מודלים כלכליים בע"מ (החברה יזמה את הקשר) ולמרות שמילאתי את הטפסים הנדרשים, לא בוטלה הפוליסה האחרת ובמשך חודשים רבים אולצתי לשלם פרמיות על 2 פוליסות שונות לאותה משכנתא. רק לאחר כחצי שנה, לאחר עשרות פניות, החברה יצרה קשר עם חברת הביטוח הקודמת (בשיחת ועידה), אשר זיכתה אותי בסופו של דבר על החיוב הכפול וביטלה את הפוליסה.
ביולי 08', עברתי לדירה גדולה יותר וביקשתי להרחיב את הביטוח שיש לי דרך AMG. החברה טיפלה בנושא וביקשה ממני לאשר בטפסים ביטול הפוליסה דרך הכשרת היישוב ולעבור לפוליסה אטרקטיבית יותר בחברת מנורה.
שוב, החברה המציאה פוליסה חדשה במנורה מבטחים (מס' 17278433), אך לא ביטלה כנדרש את הפוליסה של הכשרת היישוב (מס'006773816) ומאוגוסט 08' ועד מרץ 09' חוייבתי כפול. יתרה מזאת, חויבתי במנורה ללא ההנחה שסוכמה בכתב בפוליסה ולכן ביקשתי לטפל במקביל ב-2 ההחזרים המגיעים לי.
לאחר 36 שיחות טלפון (אף אחת לא מהצד של החברה- אגב, הכל אמור להיות מוקלט), שפרושות על כחצי שנה, הצלחתי אך ורק לטפל מולם במתן פיצוי על ההנחה שלא ניתנה. בנושא החיוב הכפול, הוסבר לי בחודש מרץ שהטיפול בהחזר הכספי נמצא בהליך מתקדם וכי ממתין לחתימות מנהלים.
טיפל בי נציג בשם זאב שמעולם לא טרח לחזור אליי ולעדכן אותי, וכן נציגה בשם טובי שהיתה אדיבה מאד והבטיחה לטפל אחרי שקצה נפשי בזאב אך לא עשתה דבר. גם המנהלת שני היתה מעורבת ולאחר שעזבה, מר זאב קודם לתפקידה והמשיך להתעלם בשיטתיות עד היום.
איני יודע למי לפנות בחברה היות שמדובר בחברה שנותנת שירות טלפוני בלבד ולא היתה מוכנה שאדבר עם מנהל בכיר. המנהל היחיד שטיפל בי היה אותו נציג בשם זאב, שהתעלם ממני באופן בוטה ומזלזל, במשך חודשים רבים. כל ניסיון לפנות לנציג אחר בחברה, החזיר אותי אליו, כאחראי על הטיפול בי.
חשוב לי לציין כי אני משרת בתפקיד בכיר במערכת הבטחון ומעולם לא נתקלתי בכזו אוזלת יד, גם במצבים קשים. אני חש לא נעים לפנות באופן זה אך לצערי אין לי ברירה. לאורך כל הדרך, החברה נתנה שירות מתחת לכל ביקורת (תקלה גררה תקלה) ולא יכולתי להשתחרר ממנה בשל רצוני להסדיר קודם את ההחזר הכספי המגיע לי כדין, בלי להגיע לערכאות משפטיות. תחושתי היא כי החברה יצרה סחבת בכוונה תחילה – עד היום הזה ממש, עמ"נ לשמר אותי כלקוח שלה.
בפנייתי אליכם מבקש להבין כיצד ניתן לקדם את הנושא, לאור אי נכונות החברה לטפל בנושא בצורה ראויה ומכובדת. אם יידרש, אגיע לתביעות קטנות אך ברצוני להמנע מכך. חשוב לי להדגיש כי מעולם לא ביקשתי מהחברה פיצוי בגין התקלות בחיובים ובגין היחס המזלזל לצד מאמצי החד-צדדיים והאינסופיים לאורך חודשים רבים להסדיר את העניין טלפונית, לשווא.
אשמח לקבל את עזרתכם בהקדם.
עלבון ו סוג הנזק :
החזר כספי כפי שמגיע לי כדין ופיצוי הולם (לאו דווקא כספי) על עוגמת נפש וזלזול מצד החברה פתרון נדרש :

amg מודלים כלכליים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה