פרטי התלונה

תלונות amg מודלים כלכליים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בביטוח משכנתא וחיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ובוקר טוב,

חשוב לי שהמייל שנ"ל יגיע למנהל השרות /מנהל מחלקת ביטוחים.

לפני כ-3 חודשים לערך ביצעתי מיחזור משכנתא,ויצרו איתי קשר דרככם גם לבטח את הנכס וביטוח חיים שהייתי מבוטח

בביטוח ישיר עד כה (6 שנים אחרונות).

לצערי הסכמתי לעבור אליכם ולהיות מבוטח מכיון שקיבלתי מחיר טוב וגם חשבתי שאני אקבל שרות טוב.

נאמר לי לחתום על טופס ביטול ואתם מטפלים בביטול מול ביטוח ישיר,ומכאן התחילה לה המסכת המהוללת דרככם.

ראשית הייתי צריך לחתום על הטופס 3 פעמים מכיון שבכל פעם שהעברתי הנציג קיבל את הפקס אישר את קבלתו ולאחר מס' ימים שוב מתקשרים שלו הגיע הפקס.

לאחר מכן נאמר לי שאני לא יחוייב עד אשר יבוטל החיוב בחברה הקודמת - אז זה שלא!! חוייבתי גם וגם.

אז פניתי אליכם ומתברר שאין דבר כזה מענה אנושי בAMG משכנתאות!!! רק להשאיר הודעות במשיבון ויחזרו אליי - אז השארתי וחזרו אלי

נציגה שאינני זוכר את שמה ובישה שאני אעביר את ההעתקים שחייבתם אותי וגם את החיוב של ביטוח ישיר ואתם תזכו אותי - אז העברתי.

ושוב העברתי (הפעם במייל כדי שלא תהיה בעיה כמו עם הפקסים) ובפעם השלישית שהעברתי למרות שבכל הפעמים זה התקבל ואמרו לי שזה יטופל וכשהתקשרתי

לברר מה קורה (כמובן השארתי הודעה ואמרו שיחזרו אליי)אז ביקשו ממני להעביר שוב במייל - אז העברתי.ונאמר לי שאני אראה זיכוי ב-15/6 .

המתנתי לתאריך ומה אני לא רואה - זיכוי. לא קיבלתי שום זיכוי.

אז שוב פניתי (השארתי הודעה כמובן כי אין מענה אנושי!!)ונאמר לי שלא הספיקו להכניס את זה לחודש וזה יוכנס חודש הבא גם ב-15/7.

ה-15/7 היה לפני יומיים!! נכון לכרגע אין שום זיכוי!!

כאן כבר החלטתי שאני איתכם בטוח שלא ממשיך! גם אין מענה אנושי(במקרה הצורך המיידי מה עושים??),גם יד ימין לא יודעת יד שמאל,גם חוסר אחריות אישית

ומה אני צריך את הכאב ראש הזה ?? מביטוח ישיר לא שמעתי 6 שנים וגם עכשיו כשאני צריך אותם יש מענה אנושי ויש טיפול.

אז פניתי היום בבוקר לביטוח ישיר על מנת להחזיר את הפוליסה אצלם ,ומה מתברר לי ?שביטוח משכנתא בכלל לא מבוטל אך ורק הביטוח חיים מבוטל!!??

לכן , חשוב לי שהמכתב הנ"ל יגיע לגורם הכי בכיר בחברת AMG מכיוון ששרות שכזה (שגם ככה לא משתמשים בו הרבה)אבל כשצריך אותו הוא אף לא שם

ויד ימין לא יודעת מיד שמאל.

חשוב לי לציין ! מחלקת משכנתאות שבה ביצעתי את המיחזור היא מחלקה מצויינת !! קיבלתי יחס אישי (מירון) ולאחר מכן טיפול אישי (מיניב) וכן יש מענה אנושי

ויש התייחסות מצויינת!

בכל מקרה לאחר הבנת כל הדברין הנ"ל אני מבקש : א. לקבל את ההחזר המגיע לי בגין החיובים המיותרים.
ב.לבטל מיידית את הביטוח שנעשה אצלכם- אין לי כל רצון לקבל מכם שרותי ביטוח כלל וכלל.

בתודה מראש,
כספי סוג הנזק :
כספי מיידי,וביטול הפוליסה פתרון נדרש :

amg מודלים כלכליים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה