פרטי התלונה

תלונות amg מודלים כלכליים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיבור בוטה של נציג נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב לבונטין 30, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
למערכת שלום וברכה !
ברצוני להעלות כאן נושא שממש צרם לי ובטוח שתוכלו לטפל בו לטובת הכלל והפרט.
בתאריך08.04.2013 התקשר אלי סוכן מאחת חברות ביטוחי המשכנתאות, מטרתו הייתה להציע לי ביטוח משכנתא כמובן עם אינטרס שאעבור לחברה בה הוא עובד.
לאחר שהציג את עצמו ואת מטרתו הבהרתי לו שאיני מעוניין בשינוי הביטוח כי כיום אני מרוצה מהחברה שלי. (אורך השיחה היה כשתי דקות).
הנציג ניסה במשך כדקה לשכנע ואני סרבתי, וכאן קרה הדבר ההזוי והבזוי - ממש לקראת סיום השיחה חתם הנציג במילים ״ איזה אידיוט ״ וניתק את השיחה.
כמובן שהייתי בהלם מהתגובה - לאחר השיחה התקשרתי למוקד שרות הלקוחות של החברה (ואת השיחה הזו כבר דאגתי להקליט. מצויה בידי הקלטה של השיחה הבאה), ופרטתי את המקרה . הבהרתי לנציגה שידוע שבמוקד השיחות מוקלטות, כמו כן מסרתי לה את הזמן שבו קיבלתי את השיחה ואורך השיחה ( שעה 16:15 אורכה 1:48)
לאחר שהסברתי והבהרתי לה הכל היא אמרה שהיא תשלח מייל למנהל האחראי ואם יראו לנכון הנציג יינזף, אני הסברתי את עמדתי שאם הטיפול וההתנצלות לא יהיה רציני ומשביע רצון אשקול להעביר את הנושא ליידי עורך דין שיגיש תביעה מסודרת בעניין.
למחרת בערב התקשר מנהל והתנצל בשם המערכת
הוא ציין בפניי כי שמע את ההקלטה במוקד ואכן אני צודק,
גם שיחה זו עם המנהל מוקלטת ונמצאת בידי
אדגיש כי סייגתי את קבלת ההתנצלות,
אני רוצה את התערבותכם בנושא הפיצוי הכספי וכמובן לשמוע התנצלות מהנציג עצמו.
אשמח לטיפולכם בנושא אם יהיה צורך אצרף את ההקלטות.
תודה רבה, אהרון - טבריה.
עגמת נפש סוג הנזק :

amg מודלים כלכליים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן - ניהול פרוייקטים ושיווק שם ותפקיד:
לכבוד אתר תלונה ומר אהרון עובדיה,
ברשותכם, אבקש להדגיש מספר נקודות בנושא לתלונתכם ופרסומכם באתר תלונה.
ראשית החברה רואה בחומרה את התנהגות הנציג, הנציג ננזף בחומרה, ואף הועלה לשיחת שימוע לפני פיטורין. הנציג התנצל מעומק ליבו על פליטת הפה, הבין והפנים כי הדברים שעשה הינם חמורים ואין לעשותם לא משנה מה.
מיד ביום למחרת המקרה, חודדו הנהלים, הנציגים תודרכו על המקרה הספציפי שהיה עם מר אהרון עובדיה.
חברת AMG שמה בראש מעייניה את נושא איכות השירות והמכירה.

כפי שמציין גם מר אהרון עובדיה בתלונתו, מיד עם המקרה התקשר אליו מנהל בכיר בחברה לצורך הבהרה והתנצלות.
תגובה:
לאחר התנצלות החברה והטיפול הפנימי שביצענו בנושא זה אנו רואים את סיום הפרשה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה