פרטי התלונה

תלונות ש.רפפורט נגב קרמיקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכבנדר ינאי 26 כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי קרמיקה לחיפוי קירות בדגם מסויים וגוון מסויים נאמר לי שיש את המוצר במלאי לאחר חיפוש ברשת התברר שהמוצר הספציפי נמצא בנגב קרמקה ראשון לציון ,מפאת הדחיפות שאלתי איך אני יכול לקבל את המוצר עכשיו ומיד נאמר לי שהכי מהר זה אם אני אסע לראשון לציון ואקח את המוצר בעצמי לכן לקחתי נהג שנסע לראשון לקחת את המוצר אבל הוא לא היה במלאי אלא רק בבית עוזיה או משהוא דומה לזה ליד אשדוד, כמובן שדרשתיי שנגב קרמיקה יעשו את הנסיעה על חשבונם ונענתי לשלילה .שלחתי את הנהג לשם וקיבלנו את המוצר .כך שניגרם לי נזק של הובלה יקרה יותר וזמן רצף מבוזבז.בשיחה עם אייל מנהל חדר מכירות, קיבלתי תשובות של פקידה מתחילה ולא מנהל בכיר.
הזהרו לא לשלם על מוצר שלא קיבלתם ומשרות חובבני בש.רפפורט נגב קרמיקה בפ"ת בפרט .

ש.רפפורט נגב קרמיקה שירות לקוחות

, תגובה:
עידן רפפורט - מנכ"ל שם ותפקיד:
פייט אריק,
בתאריך 15.9.08 פנית אלינו לביצוע השלמה קטנה לעסקה אשר ביצעת בעסק מתחרה,
דרשת שגוון הסדרה יהיה מדויק ותואם למשלוח שסופק לך מהם ודרשת כי האספקה תהיה מידית.
למרות שאין בקנייה זו עניין מסחרי עבורנו, למרות המורכבות שבאיתור הגוון המדויק
והקושי הלוגיסטי שבהכנת הסחורה במהירות -  נרתמה אשת המכירות לעזרתך ובמשך כ-45 דקות ישבה אתך, בדקה ואספה נתונים מכל הגורמים בכדי לעזור.
על אף הכוונות הטובות, התברר בדיעבד כי הגוון המדויק שרצית נמצא במחסן מרוחק.
מייד כאשר פנית אל מנהל אולם התצוגה בטלפון ובאותו היום, הוצע לך כי אנו נשלח את הקרטונים מיידית לביתך, אך הסתבר כי פנית אליו לאחר שהם היו כבר ברשותך.
אריק, כאשר נכנסת לאולם התצוגה שלנו, פגשה אותך אשת מכירות, קיבלה אותך בנעימות ועשתה ככל יכולתה מעבר לטיפול הרגיל בכדי לעזור לך ואני משוכנע שהרגשת בכך.
גם אם לא הכל הצליח כפי שרצינו, צר לי על כי אתה גומל לנו בהשמצות כלליות ונוקבות.
נשמח לשרתך בהמשך וחג שמח.
עידן.

תגובה:
מכיוון שקנית את המוצרים בעסק מתחרה ואצלנו רק את ההשלמה (מכיוון שהעסק המתחרה לא יכול היה לתת שירות נאות), אבקשך לתקן ולדייק את הכתוב בתלונתך, הגובלת בלשון הרע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה