עידן רפפורט - מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
פייט אריק,
בתאריך 15.9.08 פנית אלינו לביצוע השלמה קטנה לעסקה אשר ביצעת בעסק מתחרה,
דרשת שגוון הסדרה יהיה מדויק ותואם למשלוח שסופק לך מהם ודרשת כי האספקה תהיה מידית.
למרות שאין בקנייה זו עניין מסחרי עבורנו, למרות המורכבות שבאיתור הגוון המדויק
והקושי הלוגיסטי שבהכנת הסחורה במהירות - נרתמה אשת המכירות לעזרתך ובמשך כ-45 דקות ישבה אתך, בדקה ואספה נתונים מכל הגורמים בכדי לעזור.
על אף הכוונות הטובות, התברר בדיעבד כי הגוון המדויק שרצית נמצא במחסן מרוחק.
מייד כאשר פנית אל מנהל אולם התצוגה בטלפון ובאותו היום, הוצע לך כי אנו נשלח את הקרטונים מיידית לביתך, אך הסתבר כי פנית אליו לאחר שהם היו כבר ברשותך.
אריק, כאשר נכנסת לאולם התצוגה שלנו, פגשה אותך אשת מכירות, קיבלה אותך בנעימות ועשתה ככל יכולתה מעבר לטיפול הרגיל בכדי לעזור לך ואני משוכנע שהרגשת בכך.
גם אם לא הכל הצליח כפי שרצינו, צר לי על כי אתה גומל לנו בהשמצות כלליות ונוקבות.
נשמח לשרתך בהמשך וחג שמח.
עידן.
|
תגובה: |
מכיוון שקנית את המוצרים בעסק מתחרה ואצלנו רק את ההשלמה (מכיוון שהעסק המתחרה לא יכול היה לתת שירות נאות), אבקשך לתקן ולדייק את הכתוב בתלונתך, הגובלת בלשון הרע. |
פתרון: |
|
|