פרטי התלונה

תלונות ש.רפפורט נגב קרמיקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרקט לקוי נושא התלונה:
גרינברג משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני מספר חודשים הגעתי לחברת נגב על מנת לרכוש קרמיקה ריצוף וכלים סניטאריים לבית חדש שרכשתי ולאחר שהקבלן (חברת אשטרום) הפנה אותי לשם.
לאחר שרכשתי את כל המוצרים ולאחר כניסתי לבית תואמה לי הרכבה של הפרקט.
להתקנה הגיע מתקין פרקטים מטעם נגב.
לאחר סיום ההתקנה הבחנתי שיש שני אריחים בגוון שונה (כל החדר בגוון דובדבן ושני האריחים בגוון צהוב)
למרון טענותיי למתקין אמר שאין בכוונתו לפרק את כל מה שהרכיב ושזה לא בעיה שלו ששלחו אריחים לא באותו צבע"מכיוון שזה עץ אז יש כמה גוונים"
אני טוען שדבר זה לא הובהר לי במעמד הרכישה אלא הוסכם ע"י גוון מסוים ולא מספר גוונים וכן לא נאמר שהעץ יכול להחליף גוון שאם כן אולי הייתי שוקל שוב את הרכישה.
לאחר כשלושה שבועות שאני בקשר אם שרות הלקוחות לגבי הנושא נאמר לי היום שזו תשובתם ואם אני רוצה להחליף את שני האריחים עלי לשלם להם על קרטון חדש שכן הם מחייבים רק באריזות סגורות ויש מינימום הזמנה וכן עלי לשלם בנוסף עלות של פרוק והרכבה דבר שנראה לי תמוהה מאוד כי הרי אם המתקין היה שם לב לעבודתו ורואה את האריחים "הפגומים" הרי לא היה ממשיך בהתקנה.
כמו כן הגיע לדירתי מהנדס של חברת אשטרום(הקבן המבצע) והסכים גם הוא שיש ליקוי בפרקט.
אודה לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :
תיקון הפרקט פתרון נדרש :

ש.רפפורט נגב קרמיקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה