פרטי התלונה

תלונות מדינה מילנו

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החוצפה של הרשת נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים שאני לקוחה של מדינה מיאנו וקונה את אותו מוצר באופן קבוע ניגשתי לסניפם שנמצא בקניון הזהב ורכשתי מייק אפ מסוג 01 כי הקודם עמד להגמר לאחר שבועיים פתחתי את החדש ולהפתעתי גילתי כי על האריזה הכיתוב הוא נכון אבל הצבע כהה יותר וכתום יותר מקודמיו
מאוכזבת ומוטרדת מאוד חזרתי אל הסניף ב 06/09/08 וקיבלה את פני מוכרת בשם אינה סוקולבסקי כשהסברתי לה את הבעיה ואף הבאתי איתי את המוצר הקום והנוכחי והראתי לה שמדובר בשני צבעים שונים לגמרי עונה לי אותה בחורה חצופה ומתנשאת כי מדובר באותו הצבע ורק לאחר שכמה אנשים שנכחו במקום כולל עובדות של רשת אפריל ואמרו כי מדובר בשני צבעים שונים לחלוטין אמרה הגברת אינה שבסדר אולי מדובר בצבעים שונים אבל זה רק בטון אחד או שניים כהה יותר??!!! וזאת אמורה להיות מאפרת מקצועית שצריכה לדעת שגם מחצית מהטון זהו דבר קריטי שמדובר במייק אפ לאחר התעקשות שלי והסבר שלי כי מצפים לי שלושה אירועים השבוע ושאנני יכולה להגע לעבודה שפני כתומות הסכימה אותה בחורה חצופה להתקשר לאחראית ולספר לה סיפור שהוא לא נכון שלמרות שכל מי שנכח בחנות אמר שמדובר בצבע שונה היא המשיכה בשלה והסבירה לאחראית בטלפון כי הלקוחה טוענת שהצבעים שונים וכי היא לא רואה שום הבדל !!!!
ולאחר שסיימה את השיחה הודיעה לי כי מצידה אנ יכולה לשבת פה עוד שנתיים וכי היא לא מתכוונת לעזור ושפוט אחזור הביתה ואצור קשר עם שרות לקוחות מאוכזבת ופגועה לקחתי את הדברים שלי ויצאתי בבושת פנים מהחנות
היום בבוקר פניתי לשרות לקוחות ששם ענתה לי בחורה חצופה יותר שבאדישות הקשיבה לדברי וכי הסברתי לה שבעלי שינה את המשמרות שלו היום כדי שיכול להגיע לסניף ולהחליף עבורי את המוצר מכיון שאני חייבת אותו היום כי יש לי אירוע בערב ענתה לי אותה נציגה חצופה שיש רק בן אדם אחד בכל הרשת שיכול לאשר החלפות ושהיא תנסה לאתר אותה אבל זה יכול לקחת כמה ימים!!!!
ואני שואלת שאלה פשוטה : אם קונים מוצר שבברור כתוב עליו צבע שחור ושופתחים אותו מגלים צבע לבן האם אותו לקוח צריך לעבור מסכת יסורים כזו בגלל טעות פשוטה של הרשת????
אני מאוכזבת ופגועה ומקווה כי אתם תוכלו לפתור את העניין הזה תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והחלפת המוצר פתרון נדרש :

מדינה מילנו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה