פרטי התלונה

תלונות מדינה מילנו

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדינה מילאנו עושים סלקציה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כמה מפתיע שחברת איפור שבידיה הבשורה לעשות כל אישה יפה יותר, עושה סלקציה אכזרית על פי מראה מי תצטרף למועדון לקוחותיה ומי לא?

אני צרכנית ותיקה ברשת, ואף הייתי חברת מועדון. המודל של מועדון הלקוחות השתנה, ולא קיבלתי עדכון על כך.
בחודש נובמבר האחרון, נגשתי לחנות בקניון עזראילי בכדי להחליף מוצר שרכשה עבורי חברה, הייתי בדרך לחדר כושר הנמצא בקניון עזראלי ועל כן הייתי לבושה בטרנינג ועימי תיק גדול עם בגדי החלפה. קיבלתי יחס צונן, והייתי די מופתעת כי רכשתי שם בעבר יותר מפעם. כששאלתי על כרטיס המועדון החדש נאמר לי כלשונו "לא כל אחד יכול להיות חבר מועדון, צריך לקנות קודם". המומה יצאתי מהחנות.
אבל, אני לקוחה ותיקה, הגעתי לסניף ברמת אביב לרכוש מייק אפ אחרי שבועיים. מייק אפ שאני בד"כ משתמשת אך הפעם קיבלתי קופון הנחה מכם במייל. בקופה אני שוב שואלת לגבי המועדון. התשובה הקרירה שאני מקבלת "זה בתשלום" אך לא קיבלתי תשובה לגבי המחיר. מיותר לציין שלבשתי ג'ינס באותו מעמד?

שבוע לאחר מכן, נכנסתי לחנות בקניון הגדול בפתח תקווה, הייתי בין פגישות באזור ונכנסתי לאכול בקניון. נכנסתי שוב לחנות, הפעם לבושה בחליפת עסקים, כהרגלי, ומייד הציעו לי להצטרף במקום למועדון הלקוחות.
פניותיי לשירות הלקוחות עד כה זכתה להתעלמות מנומסת, אני עדיין מממתינה ש"יעשה בירור" בעניין, כבר למעלה משבוע.כל פניותי מאז לא מענו כלל.

אני מופתעת מהזילות שאתם מפגינים כלפי לקוחות ועוד יותר בהתנהלות שלכם בתוך הרשת. אין ברירה אלא להצביע ברגליים, ולהתרחק מחנויות הרשת.
עלבון סוג הנזק :

מדינה מילנו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה