זילזול בלקוחות בארומה |
נושא התלונה: |
חמלניצקי אלכסנדר |
שם/כינוי: |
יום שישי 22 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 |
כתובת: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תוכן ההודעה: 22/08/2014 הזמנתי 2 ארוחת בוקר בסניף שלכם בקניון הזהב. אחרי שאמרו לי שארוחות מוכנות, גיליתי שבמגשים חסרים דברים. פניתי לעובדת בשם סתב. אחרי המתנה ממושכת עובדת הוסיפה לי קפה ומיץ , אבל היה חסר גם לחם. שוב חיכיתי כמה דקות, קיבלתי לחם. גילינו שחסרים סכינים . התברר שאין סכינים.אמרתי לה ששרות שלה מתחת לכל ביקורת.קיבלתי תשובה אל תבוא לפה יותר. בזמן ההמתנה הארוכה התקררה , מצב הרוח היה מקולקל...ו הארוכות לא_תאימות .בהתבסס על האמור נא להחזיר את הכסף מבוזבז ולהעניש בחומרה את העובדת. חשבונית 817.מספר עסקה 1213
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|