פרטי התלונה

תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין הזמנת משלוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום רב,
בתאריך 5/3/15 בשעה: 19:59, ביצענו הזמנה טלפונית מארומה באמצעות מוקד הזמנות שמספרו 053-9380776. ההזמנה בוצעה מכיוון שלא התאפשר לנו לאכול את ארוחת הערב בחדר האוכל שבבסיס עקב פעילות מבצעית. המשלוח שהזמנו כלל שתי ארוחות: כריך חביתה שלם עם לחם לבן, סלט טונה גדול ושני בקבוקי מים. המוקדנית שקיבלה את שיחתנו לקחה את ההזמנה, ואמרה לנו כי ההזמנה תגיע תוך שעה (נציין ונדגיש כי בחרנו להזמין מאחת הרשתות המוכרות לנו, בא אנו סועדים דרך קבע ומכירים, כמובן, את התפריט על בוריו). בשעה 21:03 קיבלנו שיחה מהמוקד ממס' טלפון 03-5686878, בה נאמר לנו כי אין לחם לבן. נציין כי ביצענו את ההזמנה על סמך הידיעה כי יש לחם לבן, שהרי אם היינו יודעים, באותה נקודת זמן בה ביצענו את ההזמנה, שאין, לא היינו מזמינים. נדגיש, מעבר לכך, שבשעה זו ההזמנה כבר הייתה אמורה להיות מוכנה ולהגיע אלינו ולא להיות בתהליכי הכנה. במהלך כל אותה שיחה, הרגשנו כי המוקדנית רק מנסה לסיים את השיחה, מבלי שבאמת יהיה איכפת לה מאיתנו כלקוחות. טון הדיבור שלה והשירות באופן כללי היה מבזה, לא מכבד אותנו, הלקוחות, שרגילים לרמת שירות שונה לגמרי מארומה, ולא מכבד את ארומה עצמה. בשעה: 22:07, לאחר שעדיין לא הגיעה אלינו ההזמנה, התקשרנו למוקד על מנת לבדוק מדוע יש עיכוב. הנציג עימו דיברנו, יואב לוי, טען שההזמנה צריכה להגיע תוך מס' דק', בעוד שברקע שמענו שיחה עם השליח שלנו בה נאמר: "לפני כמה דק' אמרת שאתה מגיע איפה אתה?". בשעה 22:19, התקשר השליח וביקש שנצא בעוד 3 דק' לשער אליו ביצענו את ההזמנה. הגענו למקום, וגילינו, להפתעתנו, שאין שם אף אחד. השליח בכלל נסע לשער אחר, בקצה השני של הבסיס, מבלי לעדכן אותנו, ורק לאחר שצלצלנו אנו אליו (אחרי המתנה של כמה דק' באותו שער), גילינו זאת. לאחר כעשר דק' של צעדה לשער השני, קיבלנו את ההזמנה, שהגיעה קרה, ולא טרייה! הדבר גרם לנו לעיכוב מיותר, שהרי גם ככה מיהרנו להספיק את התחבורה הציבורית, מאחר ואנו גרים באיזור הדרום.





לסיכום, קיבלנו את ההזמנה באיחור משמעותי של שעתיים וחצי (ביחס לזמן שהובטח לנו – ההזמנה בוצעה בשעה שמונה בערב!), כשאנחנו רעבים, ממהרים ומאוכזבים מהיחס ומהשירות שניתנו לנו על ידי המוקדנים (וזאת לאחר פניות טלפוניות רבות למוקד ההזמנות). כלקוחות קבועים שמרבים לאכול בסניפי ארומה ברחבי הארץ, ציפינו לשירות אחר, ולא העלנו בדעתנו שנאלץ להגיע למצב בו לא נרצה יותר לסעוד בסניפי ארומה. אנו מבקשים את התייחסותכם לנדון ומקווים מאוד שאירוע כמו זה לא יחזור בשנית.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם צודקביץ שם ותפקיד:
התלונה שייכת לרשת ארומה תל אביב. כבר דיברתי עם הלקוחה תגובה:
שייך לרשת ארומה תל אביב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה