פרטי התלונה

תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שירות נכה למרות לקיחת כספו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף עין המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בערב (22:00) הגעתי לסניף ארומה בעין המפרץ בו אני נוהג לאכול באופן קבוע והזמנתי כמנהגי ארוחת בוקר וקפה. מכיוון שאני נכה 4 גפיים ואיני יכול לסחוב את המגש לשולחן, ביקשתי כמנהגי שישימו את המגש עם האוכל על שולחני. לתדהמתי ענה לי האדם שמודיע על ההזמנות המוכנות שאין מי שיעשה זאת(היו במסעדה מספר עובדים וכן עובד שישב ליד שולחן ולא עבד). נעמדתי ללא יכולת תגובה מרוב תדהמה שהרי יכול היה לקחת המגש בעצמו או לבקש מכל אחד מהעובדים האחרים,או לפחות לומר לי לשבת ושיביאו לי את המנה תוך דקה-שתיים. התכוונתי פשוט לעזוב את המקום(למרות ששילמתי כנהוג מראש). למזלי הגיעה חבורת צעירים למקום ואחת מהן אמרה שתשמח לעזור לי ואמנם לקחה את המגש עבורי. הרגשתי פשוט שבור מהיחס ולא חזרתי פנימה(השולחן היה בחוץ). מסעדת ארומה משמשת מקום בו אני נוהג לאכול בעיקר בגלל שעות הפתיחה וחלק מהפעמים אני אוכל בה עם בתי ואז היא מביאה גם את המגש שלי. אך לקבל יחס כזה ועוד בסניף בו אני אוכל בכל פעם שאני יוצא למסעדה(אני גר בקריות) וחלק מהעובדים מכיר אותי, היכה אותי בתדהמה. לאחרונה גם הזמנתי נכה אחר לסניף ולאור היחס הזה זה לא עומד לקרות. נראה לי שיש צורך בהסבר לכל עובדי הסניפים על יחס נאות לנכים ולא להתיחס אלינו כתת-אדם. אנחנו משלמים ככל אזרח אחר והתנהגות כזו אינה ראויה. אני לפחות לא מתכוון להכנס לארומה עד שלא יוסדר הנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוראה לכל הסניפים שאין לנהוג כך ופיצוי על מקרים כאלו פתרון נדרש :

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה