פרטי התלונה

תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אדיבות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אורנשטיין סוזן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשעה 14.00 לערך הגענו לקניון השרון והחלטנו לשבת בארומה בקומת הכניסה. ביצענו הזמנה אצל הקופאית ולאחר שפנינו לחפש מקום ישיבה הודיעה לנו הקופאית שנוכל לשבת על הדשא בקידמת המקום. אמרנו שאנו רוצים לשבת בפנים כי אנו עם תינוקת - וציינו שלא נתעכב כי הזמנו כריך ושתייה קרה ובלאו הכי הקניון נסגר בעוד כשעה. הקופאית הסכימה ואנו ישבנו וחיכינו לכריך שלנו. הכריך הגיע ובעוד אנו נוגסים ממנו ניגשה מלצרית חצופה וביקשה מאיתנו לעזוב את המקום היות והם סוגרים. שאלתי אותה אז למה אתם מקבלים הזמנות כשאתם סוגרים - אני מבקשת ממך לזוז מכאן ולתת לי לאכול את הכריך בשקט. היא התעקשה שנצא החוצה כי חייבים להרים את הכיסאות ולשטוף את הרצפות. מאוד כעסתי וביקשתי שיקראו לאחראי אשר באותו הרגע היה בקומה השניה של הקניון וסגר קופה בסניף העליון. החלטתי לחכות לו בכל זאת עד שיירד לאחר כ-10 דקות הוא ירד והיות וטיילתי עם ביתי בעגלה ראיתי אותו וחזרתי על עקבותיי אחריו. הוא הגיע לבית הקפה ושאל את המלצרים זאת האישה עם השיער האדום? ראיתי אותה כשירדתי במדרגות הנעות. מייד הבנתי שהוא תיאם עמדות עם המלצרים. ניגשתי אליו פתחתי את פי על מנת להסביר לו על מה אני מתלוננת - אך הוא בשיא טיפשותו הסגיר את עצמו ואמר לי אני שמעתי את הקופאית שאומרת לך שאנחנו סוגרים ותשבי בדשא בחוץ. השבתי לו איך אמרת לה אם היית בקומה השנייה של הקניון וסגרת קופה - וחוץ מזה תשמע קודם את הלקוח ואח"כ תתנפל. הוא הרים את הקול ניסיתי לדלות ממנו איך קוראים לו - הוא ענה לי רק לאחר ששאלתי אולי 4 פעמים ומייד יצא הטבח וגם התחיל לצעוק עלינו - ואמר למנהל המשמרת - עזוב אותם שתכתוב מכתבץ היחס היה מזלזל- משפיל ומעליב. אני לא מוכנה לעבור לסדר היום עם התנהגות בוטה כל כך - אני לקוחה ששילמה סכום לא מבוטל עבור כריך שאפילו לא הצלחתי לאכול (אומנם ארזו לי אותו - אבל בטעם הוא לא היה שווה - רציתי לאכול בבית קפה ולא בבית). אציין שזה לא מקרה ראשון בארומה נתניה שמתייחסים בצורה מזלזלת ללקוח.

אודה לכם על טיפולכם בפרט במנהל המשמרת יגאל.

יש בידי החשבונית עם התאריך ועם שעת ההזמנה ( 14.26) ואשמח להגיב על כל שאלה.

בברכה
לקוחה מתוסכלת - נעלבת ומושפלת.

סוזי אורנשטיין
רח' פתח תקווה 10
נתניה
טלפון - 050-7565671
עלבון והפסד כספי סוג הנזק :

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
דפנה וראובן - קשרי לקו שם ותפקיד:
צהרים טובים לאתר תלונה.
אנו מאד מעריכים את פועלכם.
תגובתנו לפנייתה של סוזיתשלח ישירות אליה.
תודה על השירות שאתם נותנים לתושבי ישראל
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה