פרטי התלונה

תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה בחסר< נושא התלונה:
מנחם טל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר ישבתי בארומה קפה סניף נתניה והקופאית יחד עם מנהל הסניף לא הפגינו יחס ההולם ומצדיק את מהות תפקידם, נאלצתי לעבור פעמיים מקום בטענה כי הם עומדים לסגור ובפעם השלישית נאלצתי לקום שוב למקום אחר בשל אותה טענה ולסיים לאכול את הכריכים שלי בביתי.
כשפניתי לאחראי שגם את האחריות לרחוץ כלים לא הייתי נותנת לו, הוא הצדיק מכל וכל את הטרטורים והביע חוסר רגישות מוחצן בנוגע לטענותיי.
כידוע לכם כיום המצב של רובנו במשק בכי רע, וישיבה במסעדות ובתי קפה גם אלישה במעמדי ,אינה עניין של מה בכך, כמו כן מקום עבודה ופרנסה שכניראה עובדיכם הצעירים וחסרי הניסיון אינם מודעים
לחשיבותה
אודה לכם אם תואילו להשיב לי ולהסביר כיצד קפה ברמה כשלכם מתיר לעובד שאין לו שמץ תודעה בנושא שירות לקוחות, ומדוע היתי צריכה לסיים את הכריך בביתי ? שכן אם הייתי יודעת שזה כך הייתי מכינה לעצמי את אותו כריך בבית(הרי, לא צריך כישרון מיוחד) מצטערת על הציניות אך אין מה לעשות, האמת בה חבויה היטב

בדתודה מראש
טל מנחם
מייל: [email protected]

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
דפנה וראובן קשרי לקוחו שם ותפקיד:
צהרים טובים. חבל שהתלונה מגיעה אלינו באיחור כה רב. נענה לטל ישירות למייל שלה.
תודה וכל טוב
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה