פרטי התלונה

תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה בעת הזמנת האוכל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סטאר סנטר אשדוד כתובת:
סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אפתח את המקרה בזה שאני עובד בחברת בזק, כעובדי בזק אנו מקבלים כרטיס סיבוס
שמאפשר קניית ארוחה ברשת ארומה , אני לקוח ותיק של רשת ארומה וראוי לציין שתמיד נהנתי לחזור לשם ,ביום המקרה ניגשתי לסניף ארומה וקניתי מנה שנקראת " בורקס פינוקים " העובדת האדיבה לקחה את ההזמנה והעבירה אותה למגישה , המגישה הוציאה תבנית חמה של בורקסים ובאה להגיש בורקס אחד לטבח שיכניס לתוכו את הפינוקים, לפתע אחראית המשמרת סוטרת את ידה של המגישה לוקחת את הבורקס ומצביעה לה על בורקס ששוכב לו כבר זמן מה בחלון התצוגה שלהם
הבורקס בחלון הראווה נראה לא טרי ולא מגרה אפילו לא במקצת , מיד הגעתי לאחראית משמרת ואמרתי לה שאני הייתי מעדיף לאכול בורקס טרי ולא את המוצג הארכיאולוגי ששוכב לו שם בניחותא , היא ביטלה אותי באומרה "גם זה טרי" ,
הפנתה את מבטה והלכה.
חיכיתי לבורקס פינוקים שהזמנתי , בזמן שהמתנתי למנה תהיתי על החברה שעובדת לפי נהלים , והאחמש"ית סה"כ עבדה לפי נוהל,
אבל האם, שאני בתור לקוח רואה את זה אמור לקבל את זה ?
קיבלתי את המנה מאוכזב ,לא תיאבון ולא פינוקים ,
אני לארומה לא חוזר

עוגמת נפש סוג הנזק :

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה