חווית שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי שיראל ואני בדרך כלל לקוחה מאוד מרוצה שנוהגת לבלות בסניפי ארומה כמעט מידי יום ונהנית מהשירות שאני מקבלת ומהתפריט המגוון.
בתאריך ה20.3.11 בשעה 22:30 הגעתי לסניף ארומה ברחוב אבן גבירול 72 בת"א, להפתעתי, השירות שקיבלתי מהמוכרן שקיבל ממני הזמנה הייתה חסרת כבוד ללקוח, המוכרן דיבר בסלולרי כל אותה הזמנה ולא שם לב לבקשתי, מעבר לכך הוא היה חסר סבלנות. לאחר מכן, בקבלת ההזמנה (ההזמנה הייתה סחלב, והבקשה שהייתה מצוינת בפני המוכרן הוא העדר קוקוס במשקה), כמובן שכשהקשב הוא לא מלא, אז ההזמנה הייתה שגויה וקיבלתי את המשקה שלי עם קוקוס. לאחר הסבת תשומת לב המלצר שהכין את המשקה בעודי יושבת על הבר, הוא לקח את כוס המשקה ושפך מתוכו את הקוקוס כאשר הקוקוס מסביב לכל המשקה ובתוכו. בשנית, הסבתי את תשומת לב המלצר ובתגובה משך את הכוס מהבר, שפך מתכולתו שהשפריצה לעברי וזרק בגסות את הכוס לפח תוך כדי שהוא מקלל.
בתגובה לכך, לאחר הבהלה הראשונית והפחד להיכוות, הגיעה מנהלת המשמרת שהייתה אדישה לנעשה, החזירה את כספי ללא כל התנצלות או הבעה כנה בטעות העובד. מה שגרם לי לעזוב את המקום בבושת פנים.
אני מעוניינת לפנות לכל הגורמים הרלוונטים שקשורים בחברה זו, ששוב אציין, שבה אני נהנית לקבל שירות בדרך כלל. ולקבל מענה מתאים לבקשתי לגרום לנושא להיבדק בכל הגורמים האפשריים ובחומרה רבה. הנושא יכל להיגמר בצורה הרבה יותר מסוכנת וזה ממש לא עניין שיכול לעבור לסדר היום.
לבדיקתכם ותשובתם אודה,
שיראל ברדה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|