שרות גרוע המלווה בצעקות והעלבה בוטה |
נושא התלונה: |
יום שישי 29 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 |
כתובת: |
קניון קרית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/9/11 נכנסתי לקפה ארומה בקניון קרית אונו. הזמנתי כריך לשבת + שוקו לשבת וקפה ומאפה לקחת. קיבלתי את הכריך והמאפה בצלחת, ביקשתי ממנהלת המשמרת להעביר לי את המאפה לשקית לקחת. בזמן ההמתנה לשתיה, שמתי לב כי חייבו אותי בקפה ומאפה לשבת ולא לקחת וביקשתי כי יזכו אותי בהתאם. לאחר שקיבלתי תשובות מזלזלות מעובד הסניף, הופנתי למנהלת המשמרת וזו לקחת את החשבונית, וזיכתה אותי ב- 3 ש"ח עבור קפה הפוך ומאפה. בהמשך המתנתי לשוקו ולקפה אלא שאת שניהם הגישו לי בכוסות לקחת. כבר לא העמדתי אותם על טעותם והמתנתי שבני יסיים לשתות את המשקה על מנת שנצא משם. לפתיע הגיחה מולי מנהלת המשמרת ובזמן שאני מנהלת שיחה טלפונית פנתה אלי בטון שאינו משתמשע לשני פנים ודרשה ממני בצורה חד משמעית לקום ולצאת מהסניף, הרי זיכיתי אותך בשלושה ש"ח על הקפה, איך זה שאת עדיין כאן ???? בני ששתה את השוקו נבהל, אני הייתי המומה מההתפרצות שלה ועניתי לה שהיא לא מצפה שאמתין מעבר לסף הדלת עד שבני יסיים, מה גם שאת השוקו הזמנתי לשבת ולא לקחת...בקיצור, כדי לא להתבהם יותר ממה שכבר קרה ומרוב בושה על הפה שפתחה ומבטי האנשים שננעצו בי, חיפשתי דרכי החוצה מבלי להתווכח יותר מדי. הרגעתי את בני, ביקשתי שישתה לאט "זה בסדר" ולאחר מכן פניתי אליה וביקשתי את שמה המלא. היא אמרה שאני לא מעניינת אותה ואלה הנהלים של ארומה. עוגמת נפש כזו בחיים לא הייתה לי. כל הסופשבוע אני חושבת על זה ובני בן השבע לא מפסיק לדבר על איך התנהגו לאמא, למרות שאני כל הזמן מסבירה לו שאנשים טועים. הרגשתי ששפכה דמי ברבים. הגשתי תלונה באתר ארומה ישראל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיטורי מנהלת השרות ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|