|
|
|
|
|
|
יחס אדיש מאוד |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב, רמת גן 52520 |
כתובת: |
באר שבע -ביג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמ יבגניה באתי היום לסניף ארומה-בתור לקוה שמאוד אוהבת לאכול שם באופן קבוע אבל בקניון הנגב היום הגעתי לביג ביקשתי להזמין סלט ארומה
אוקיי ישבתי בשקט בצד לחכוצ להזמנה בדרך כלל הזמנה לוקחת 10 דק ככה אני מכירה את הסניף בקניון פה לפחות המתנתי 20 דק אם לא יותר כבר כעסתי וניגשתי לקופאית היא אמרה שהסלט בדרך -אקיי קיבלתי את הסלט רק אציין שהיה לקוח שהזמין סלט לפניי ועדיין לא קיבל את הסלט שלו לפניי-והזמנו אותו סלט
ביקשתי רטבים לסלט הביאו לי אלף איים
התיישבתי לי לאכול ונסיתי לפתוח את האלף האיים לא הצלחתי ,ניסיתי עם הסכין ללא הצלחה
ניגשתי שוב פעם למלצר ביקשתי ממנו לפתוח את הקופסא הקטנה של אף האיים ללא הצלחה הוא גם ניסה עם הסכין לא הצליח אני כבר היתי חסרת סבלנות ביקשתי להחזיר את הסלט ושיחזירו לי את הכסף -שירות על הפנים -גם המתנה גם קיבלתי מוצר שלא ניתן להשתמש בו -בקיצור חווית שירות נוראית
בתודה יבגניה 0547213080
|
כספי |
סוג הנזק : |
עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Aroma (ארומה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דפנה זוזות מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
אטפל בפנייה ישירות מול יבגניה חיימוביץ. |
תגובה: |
תודה רבה. |
פתרון: |
|
|
|