תלונה על שירות |
נושא התלונה: |
יום שני 02 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב, באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה2.4.12 בסביבות השעה 13:00 הזמנתי אוכל בסניף ארומה קניון הנגב ב"ש. שמתי לב לדבר הבא: ליד הדלפק עליו מוגשות המנות עמד אדם הלבוש לא במדי העובדים והגיש את המנות. לשאלתי האם הוא עובד כאן הוא לא ענה, מלמל משהו ומיד יצא מהסניף.
פניתי לאחת מעובדות הסניף ולשאלתי בנוגע לזהות האדם היא לא ידעה לענות והפנתה אותי למנהל הסניף.
מנהל הסניף אשר הציג את עצמו בשם גיא לוראן, שאל אותי כיצד זה מפריע לי אבל לשאלותיי על זהות האדם הוא לא ענה.
אם האדם הוא עובד הסניף, מדוע הוא איננו לבוש במדים שאותם לובשים שאר העובדים וכל שאר העובדים מסרבים למסור את שמו? אולם אם הוא אינו עובד הסניף, באיזו זכות הוא מתעסק באוכל עליו אני משלמת?
ככל הידוע לי, לפי חוקי משרד הבריאות, אדם המתעסק באוכל חייב להיות לבוש בצורה מוקפדת ולא מרושלת. אני משלמת על שירות וזכותי לקבל שירות איכותי.
אני מבקשת למסור לי מיהו האלמוני ובאיזו זכות הוא מתעסק באוכל שלנו תוך כדי הפרת זכותנו לקבל שירות איכותי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|