פרטי התלונה

תלונות רוזטו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסאות שנקנו ונשברו ולמרות אחריות החברה מסרבת להחליף אלא מציעה הנחה בקניית כיסאות חדשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נוסח המכתב שנשלח לחברה:

"אנו פנינו לסניף רוזטו על מנת לרכוש רהיטים, קנינו אצלכם רהיטים בכ 30000 ₪ ,
מבין הרהיטים שקנינו אצלכם רכשנו גם 6 כיסאות לפינת אוכל, כל כסא עלה לנו 1500 ₪ ,שזה בפני עצמו מחיר לא זול לכסא, אך התנחמנו בזה שהסחורה שלכם נחשבת טובה (מה שבדיעבד היה שגוי) ולכן הכיסאות ישמשו אותנו לזמן רב.

לאחר תקופה של כחודשיים חלק מהכיסאות התעקמו, פנינו אליכם, שלחתם צלם לצלם את הכיסאות וטענתכם הייתה שאנו גרמנו לכך.
כיום כל ששת הכיסאות עקומים ולא ניתן לעשות בהם כל שימוש.

חשוב לציין, שהכיסאות שרכשנו בעלות רגלי ניקל ולא ברזל, כיום שיפרתם את הכיסאות ואתם מייצרים אותם עם רגלי ברזל ולא ניקל, מה שמעיד על כך שהבנתם שהכיסאות עם רגליי הניקל אינם איכותיים.
(אני יודעת שכיום הכיסאות מיוצרים עם רגליי ברזל מכיוון שבני רכש אצלכם את הכיסאות).

ממש בושה לחברה גדולה כמוכם שאתם יודעים לגבות סכום מוגזם על כסא בטענה שהוא איכותי אך למעשה הוא מחזיק מעמד חודשים בודדים,
בנוסף, במקום להבין את הלקוח ואת הבעיה ולתת פתרון הולם, אתם מפנים אצבע מאשימה כלפינו בטענה שאנו גרמנו לכך ומציעים לי לרכוש כיסאות ב 50% הנחה אחרי שכבר שילמתי סכום כסף לא מבוטל ולא קיבלתי תמורה לכך.

מבחינתנו יש שתי אפשרויות, או שתזכו אותנו (זיכוי כספי) על הכיסאות שרכשנו או שתחליפו לנו את הכיסאות לכיסאות חדשים (עם רגלי ברזל ולא ניקל).

אנא עדכנו אותנו בתשובתכם בתוך 7 ימים,
ככל שתסרבו או לא תענו בתוך 7 ימים בכוונתנו לפנות למועצה הישראלית לצרכנות ולאמון הציבור במקביל להגשת תביעה.

********
כספי סוג הנזק :
החלפת הכיסאות, כיוון שיש אחריות פתרון נדרש :

רוזטו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה