פרטי התלונה

תלונות רוזטו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה נוספת ומיותרת עבור הובלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 08.10.09 הזמנו בתערוכת הרהיטים שנערכה בת"א, סלון עור מחברת "רוזטו" , מחירו של הסלון 15,500 ₪.
בעת כתיבת ההזמנה שאל אותנו המוכר באיזה קומה אנו גרים, ובשקיפות מלאה הבהרנו שאנו גרים בקומה חמישית, אמנם עם מעלית אבל הדגשנו שהמעלית קטנה ושאנו בטוחים שהסלון לא יכנס למעלית, כיוון שעברנו לפני כמה חודשים דירה ידענו שיש פער במחיר ההובלה כאשר הדירה נמצאת מעל קומה שלישית, ולכן ניסינו לפתור את הבעיה בזמן ההזמנה, ואכן רשום בהזמנה קומה חמישית ומחיר ההובלה נקבע בהתאם 400 ש"ח.(בשאלה האם יש או אין מעלית החליט המוכר לא לסמן כלום)
קיבלנו הצעה מחברת "רוזטו" לקבל סלון זמני בחינם עד שהסלון החדש יהיה מוכן ושילמנו 150 ₪ עבור ההובלה לקומה חמישית כאשר גם הסלון הזמני שכלל ספה 3 מושבים + כורסה בודדת שלא נכנסו למעלית והמובילים העלו את הסלון ברגל.
בתאריך ה-28.12.09 יצרה עימנו קשר טלפוני נציגה בשם רינה מחברת "רוזטו" לתאם מועד אספקה, הזכרנו להם שוב טלפונית ביוזמתנו כי הסלון לא יכנס למעלית ושלדעתנו כדי אפילו להזמין מנוף.
בתאריך ה-04.01.10, שילמנו את יתרת החוב לחברת "רוזטו" ובתאריך ה- 05.01.10 הגיעו המובילים שסיפקו לנו את הסלון הזמני והבהירו שמחיר ההובלה שרשום בהזמנה לא נכון מכיוון שאנו גרים בקומה חמישית והסלון לא יכנס במעלית, הסברנו למובילים שאת כל זה עדכנו את המוכר בזמן ההזמנה ואף שבוע לפני כן הזכרנו טלפונית לבחורה בשם רינה שאיתה תיאמנו את ההזמנה.
המובילים טענו שאין להם אפשרות מיקוח איתנו ואת הבעיה אנו צריכים לפתור מול חברת "רוזטו", אחד המובילים יצר קשר טלפוני עם נציגת החברה, בחורה בשם אלדה משירות לקוחות, והסביר לה כי יש צורך במנוף ולכן אנו נצטרך לשלם 650 ₪ הובלה והרכבה ולא 400 ₪ כפי שרשום בהזמנה.
גם אנחנו דיברנו עם אלדה וסיפרנו לה את כל הסיפור, שהיינו שקופים לחלוטין ומחיר ההובלה נקבע בהתאם למידע שקיבל מאיתנו המוכר, אלדה טענה שלמרות מה שכתוב בהזמנה ולמרות מה שאמרנו למוכר, רשום בטופס ההזמנה כי המחיר הוא עד קומה שלישית בלבד ובמידה ויהיה צורך במנוף אנו נחויב בהתאם, דבר שהיה מקובל עלינו בהחלט אילו היינו מדווחים אחרת מהמציאות, עוד טענה אלדה כי התשלום הוא למוביל שהינו ספק שירות שלהם בלבד ושאין להם שום אפשרות להוזיל את המחירים אותם קבע המוביל, בנוסף לכך ביקשנו ממנה הסבר, מדוע הובלה של סלון ישן שהעלו אותו ברגל עולה 150 ₪ והובלה של סלון חדש לאותה דירה עולה 650 ₪ ?
הפער הגדול והלא ברור הזה רק עזר לנו להבין שמחיר ההובלה שנרשם בהזמנה התאים לנתונים שסיפקנו למוכר, לאלדה כמובן לא היתה תשובה על כך ולאחר חילופי דברים אלדה גרמה לנו להבין שיש לנו שתי אפשרויות:
1. לשלם למוביל 650 ₪ ולקבל את הסלון
2. לא לקבל את הסלון שהמתנו לו זמן רב וששילמנו בגינו סכום של 15,500 ₪.
שילמנו למוביל את הסכום שביקש ומאז אנו מרגישים מרומים ושחברת "רוזטו" גנבה מאיתנו 250 ₪, לאחר שהמובילים הלכו יצרנו שוב קשר טלפוני עם רינה שהבטיחה לבדוק מה ניתן לעשות עוד בזמן שהמובילים היו אצלנו בבית ולא חזרה אלינו, עם בחורה בשם קרינה שטענה ש"אין מה לעשות" ושוב עם אלדה שנושאת תפקיד ניהולי במחלקת "שירות לקוחות" אך לשווא, כאשר ביקשנו מאלדה שתעביר אותנו למישהו בכיר ממנה, טענה שכרגע אין אף אחד אלא רק עוד כמה ימים, ושהיא תשאיר הודעה ויחזרו אלינו.
עברו מס' ימים אבל אף אחד לא חזר אלינו התקשרנו שוב, ענתה לנו רינה הזדהינו בפניה וביקשנו לשוחח עם אלדה, רינה אמרה שאלדה לא נמצאת כרגע אבל היא תשאיר לה הודעה שתחזור אלינו ברגע שתגיע,עברו מס' שבועות וכמובן שאף אחד לא חזר אלינו יצרנו שוב קשר טלפוני אלדה וביקשנו לדבר עם מנכ"ל החברה, הבטיחו לנו שישאירו לו הודעה וברגע שיגיע יצור איתנו קשר, כמובן שעד היום אנו מחכים ואף אחד לא חוזר אלינו ולדעתנו אף אחד גם לא מתכוון לחזור אלינו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הסכום הנוסף שנגבה מאיתנו + ריבית והצמדה פתרון נדרש :

רוזטו שירות לקוחות

, תגובה:
חברת רוזטו רהיטים שם ותפקיד:


בתאריך 08/10/09 רכשו הלקוחות תנעמי שרון ושגית מערכת ישיבה מרשת רוזטו .

זמן האספקה שהובטח ללקוח הינו 90 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה.

מערכת הישיבה סופקה ללקוח בתאריך 05/01/10.

במעמד האספקה גילה המוביל שאין גישה לעלות את הסלון במעלית ובמדרגות ובהתאם לכך הוזמן מנוף.

אבקש לציין שעל גבי ההזמנה שבה הלקוח חתום מצוין שבאחריות הלקוח לוודא התאמת מידות המוצר לדרכי הגישה/כניסה והמיקום בביתו ובמידה ויש צורך בהזמנת מנוף הלקוח ישא בעלויות בהתאם למחירון .

המחיר שהלקוח שילם עבור הספה הזמנית הוא מחיר מופחת מתוך רצון טוב לשימור לקוחות ,אין הדבר צריך לשמש לרעתנו.

כאשר הלקוחה פנתה למשרדי החברה בזמן האספקה ושוב לאחר מספר ימים הוסבר לה שהעניין התנהל לפי נהלי החברה ולא הייתה כל חריגה בתנאי ההזמנה מצד חברת רוזטו.


תגובה:
חברת רוזטו עוסקת בייבוא וייצור רהיטים כבר 30 שנה ונוהגת כפי שמקובל בשוק.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה