פרטי התלונה

תלונות רוזטו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון סלון שנרכש ברוזטו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי סלון בירושלים לאחר תקופת האחריות לדבריהם עלי להזמין שירות בעלות של 250 ש"ח לאחר שהעברתי אליהם תמונות באינטרנט נאמר לי כי בעיות צבע יטופלו כאשר יגיע השירות ללא עלות כשהתקשרתי להזמין בכול זאת שירות והסכמתי למחיר אמרו שיתקשרו לתאם איתי כעבור שבועיים יצרתי קשר עם גב' קרינה שאומרת שאמרה לי כי הסמנכ"ל ייצור איתי קשר לתאם טיפול רק אחרי החג בקיצור אני עדיין ממתינה לשירות הטוב שלהם שלא נדבר ע"כ שהספה עלתה יקר כמובן שלא מצדיק כמה טלפונים עוד צריך כדי לקבל שירות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בבקשתי בהקדם כולל פיצוי ביחס של הגברת קרינה שעושה אותי כול פעם שקרנית פתרון נדרש :

רוזטו שירות לקוחות

, תגובה:
שרפי אשר סמנכ"ל שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה והענקנו לה הנחה מיוחדת עבור השירות
אני אגיע אליה אישית לבדוק את בקשותיה.

תגובה:
תוך 7 ימים נבקר אצל הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה