|
|
|
|
|
|
התקנה לקויה של ארגז המיטה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
Design Center |
כתובת: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר 3.5 חודשי המתנה לרהיטים (אשר הובטח שיגיעו לאחר 45 יום!!!) הגיע חדר שינה עם מיטה סטנדרטית לחלוטין 160X200. המתקין לא ידע להתקין את ארגז מצעים למיטה והמליץ לפנות לשירות לקוחות. לאחר פניה לשירות לקוחות הגיע מתקין אחר שחיבר את הארגז אך לא ניתן היה להשתמש בו מכיוון שקפיצים היו חלשים והמזרן היה נופל על הראש (לא נעצר למעלה). שוב פניתי לחברה ושם הבטיחו לי שוב לטפל בבעיה אך כבר נאמר שאם אני רוצה מעכרת פנוומטית אני צריכה לשלם!!! ה"טיפול" נמשך כבר חודש וחצי אחרי קבלת המיטה ו5 חודשים מיום ההזמנה. חנות (המוכרים שהישיגו את ההזמנה) מתנערים מאחריות לחלוטין ומפנים לשירות לקוחות ושם מושכים אותנו כבר יותר יותר מחודש.
|
מערכת שתאפשר להשתמש בארגז מצעים שנקנה ברוזטו כחלק מהזמנת חדר שינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רוזטו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|