פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ביום שני בבוקר וביקשתי להזמין שני בלוני גז. נענתי שאני לא לקוח החברה וכנראה אני לקוח של חברה אחרת. לאחר שבדקתי בכל חברת גז אחרת שאני מכיר, הלכתי שוב לבלוני הגז ונוכחתי לדעת כי אני אכן לקוח של חברת סופר גז. כשהתקשרתי אליהם ביום רביעי (לאחר שהבנתי שאני כן לקוח שלהם) הם מיד מצאו אותי כלקוח והודיעו לי שהנגז יגיע רק ביום שלישי הבא (כלומר שישה ימים אחרי השיחה) ושאם אני מעוניין באספקה מהירה זה כרוך בעלות של חמישים שח. הסברתי לנציגה כי מאחר והעיכוב נובע מכך שהם הטעו אותי, אני חושב שהם צריכים לספוג את חמישים השקלים, אך ללא הועיל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של הסכום הנוסך בעד אספקה מהירה. פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה