פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
פלמ"ח כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מתחננת לעזרה.
אני מתגוררת בבאר שבע רחוב שטרית 13.
לאחרונה קיבלתי תשלום גז ( חברת סופר גז) על סך של 770 ש"ח
פניתי לחברת לברור על איזה תקופה אולי יש חוב.
נמסר כי זה בגין חודשיים ואין חוב קודם.
מסרתי לפקידה כי בלתי אפשרי שמשפחה בת 3 נפדות תקבל גז על סך של 770 ש"ח ( חשמל עולה פחות למרות שמשתמים בו יותר)
נמסר לי מהנציגה כי עליי לבדוק דליפת גז באופן עצמאי( לרדת כל ערב למטה לרשום את המנוה בבוקר ובערב ואם יש שימוש משמע יש דליפה)
כמובן שציינתי בפניה שזה אבסורד ולא הגיוני.
כמו כן בבדיקה עם מספר שכנים גם קיבלו סכומים מופרזים.
חשוב לי לציין כי בסמוך לקבלת התשלום היה בבניין 3 פעמים טכנאי כגז י היה רע חריף של גז.
כמובן שציינתי זאת בפני הנציגה אך דבר לא הועיל.
כמו כן ביקשתי ממנה לפרוס את החוב בינתיים לתשלומים עד לסיום הבירור, כי נמסר לי שלעליי לשלם ואחר כך יהיה בירור אך היא אמרה שגז לא פורסים לתשלומים ואני מזכירה חוב של כמעט 800 ש"ח.
פניתי דבר האתר שך פזגר לפניות ציובר אך אין קול ואין עונה יש טלפון ל שרות לקוחות ערכי באתר שלכם שמספרו (03-9688088 לצערי אין מענה פניתי בכתב דרך האתר גם זה לא הועיל ) היום 29-4 אני באה הביתה ומגלה הודעת ניתוק בשעה 13.3 בלי הודעה מוקדמת כי לשלוח תזכורת על החוב.
חשוב לי לציין כי אני לא מתחמקת מהתשלום אך לא נראה לי הגיוני מחיר כזה + אטימות מצד הנציגים שלא מוכנים לשמוע שום סדבר.
אני כן מוכנה לשלם אך סכום הגיוני.
אני פונה אילכם כתחנה אחרונה שלי בבקשה תעזרו לי .
קוראים לי קטי הטלפון שלי 0528*****2


כספי סוג הנזק :
מענה פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה