פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק גז ללא התרעה וגילגול הוצאות הניתוק על הצרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 98 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי שירז,
אתמול חברת סופרגז ניתקה את אספקת הגז לביתנו בטענה שקיים חוב שלא שולם.
במקביל באותו היום החשבונית של אותו "חוב" כביכול הגיע לדואר ביתנו, והיא למעשה התשלום השוטף לאותו החודש.
לא ייתכן שהחברה תנהג בבריונות כזאת, תנתק ללא התרעה את אספקת הגז, ועוד תגלגל את העלויות על הצרכן על לא עוול בכפו.
בסירובנו לשלם את הוצאות הניתוק הם טוענים שמנהל יחזוא אלינו עד 48 שעות. כלומר 72 שעות ללא גז.
אנחנו משפחה עם ילדה בחופש הגדול, וכרגע אפילו לא יכולים להכין לה חביתה לארוחת ערב
ןעוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
להחברנו מחדש לאלתר, ללא חיוב בהוצאות הניתוק. פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה