פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליה שיטטית במחיר קו"ב גז ללא הודעה לצרכן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מתאריך 21.6.10 עד תאריך 21.06.11 עלה מחיר קו"ב גז ב 21% ממחיר 18.96ש"ח ל מחיר 22.90ש"ח.
כל זה ללא שום התיחסות ו\או הודעה לצרכן. לא בכתב ולא בטלפון.
חשוב לציין כי על גבי החשבונית מודפס אזור של "הודעה לצרכן" שנשאר ריק מכל הודעה למרות שבכל חשבונית ישנה עלייה במחיר.
כאשר יצרתי קשר עם החברה, נודע לי שכל צרכן משלם מחיר שונה.
לאחר תשאול קצר התברר שמחיר לצרכן נגזר ממצבו הפננסי ויכולתו לשלם מחיר מסוים.
מה?!!! באזו זכות ומאיזה מאגר מידע החליטה חברת גז "סופר גז" שאני כצרכן יכול או לא יכול לשלם מחיר זה או אחר?!!!
אני מבקש שתתנו לי תשובה, העם יש צדק במה שאני אומר? יש סיכוי להורדה של מחיר הגז?

תודה מראש
צרכן פשוט
כספי סוג הנזק :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה