פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד חרוצים 36 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כל הנזקים האפשרייםפנינו בבקשה לאספקת מיכלי גז לדירתנו שהייתה מאוכלסת לפני כן על ידי שוכרים נאמר לנו שמאחר ולא סופק גז בצורה מסודרת 5 שנים אחרונות יש לבצע בדיקה בטיחותית ותיקונים ע"י טכנאי מטעמם ולאחר שהליקויים יתוקנו ניתן יהיה להזמין גז- נהדר ונכון לעשות.
כאן התחילו ייסורינו וטרטורינו.הטכנאי רק אבחן ונתן מידע במקום בע"פ שעדיף לעשות נקודה חדשה 400 ש"ח במקום לתקן את הכל 600 ש"ח.אך, הוא אינו מתקן ואינו מבצע עבודה יש להזמין קבלן משנה שקבע סכום של 850 ש"ח לא כולל מילוי למיכלים. בשיחות טלפוניות רבות במשך ימים שלמיםהתנהלו שיחות על גובה תשלום העתקת מיכלים ונקודה וואושר לנו ע"י מנהלת שרות לקוחות 324 ש"ח.בכל שיחה שהתקיימה נאמר לנו ע"י המוקדניות סכום שונה לתשלום ובשיחה הבאה נאמר לנו ע"י מנהלת השירות שהן טעו (4 מוקדנים שונים שחלקם ענו כמה פעמים לפניותינו הטלפונית.)חוזה חדש כולל פקדון ,עבודה, 2 מיכלים מלאים ו3 מ' צנרת בסך 639 ש"ח.
ביקשנו לשלוח לנו פקס כדי שנדע סופית מה גובה סכום הכסף,ונאמר שאינם שולחים פקסים עם הצעת מחיר ללקוחות.ביום החמישי של ניהול שיחות טלפוניות וויכוחים הבאנו בעל מקצוע חיצוני שיעתיא את המיכלים ויקבע נקודה חדשה.ביום שישי לאחר שביום חמישי השארנו הודעות למוקדנים שאנו מבקשים להזמין גז, הסכימו לספק לנו עם תוספת מחיר של 43 ש"ח על אספקה מיידית ודחופה לאחר שלא היה לנו גז במשך שבוע.
אין לתאר את עוגמת הנפש והעצבים שנגרמו לנו,עלבון , בזבוז כסף מיותר בשיחות טלפוניות מהנייד,עלות גבוהה ותוספת לאספקת גז, ובזבוז זמן של המתנה ושיחות,המתנה לטכנאים ואנשי מקצוע.
אבקש טיפול נאות שלקוחות אחרים לא ייפגעו וכן פיצוי כספי הולם על הכל. פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה