פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, טלטול לקוח ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של סופרגז , הזמנתי מהם מס' פעמים בלוני גז, 2 בלוני גז היו מחזיקים אצלי שנה וחצי כמעט שנתיים. באוגסט 2011 הזמנתי בלון נוסף והנה תוך 4 חודשים הבלון נגמר! בלי שבכלל שיניתי את כמות השימוש, וההיפך הוא הנכון כמעט ולא היינו פה בחודשים האחרונים. אנחנו כמעט אצל חמי וחמותי כל שבת או אצל הוריי וביום יום מבשלים אוכל מהיר וזהו...מחר - יום שישי ואני צריכה לבשל לכוד שבת, חמי וחמותי היו צריכים להגיע להתארח וביטלנו אותם. אנחנו מתקשרים לשירות לקוחות בסופרגז כבר שבוע, ומקבלים ניתוקים, העברה מנציג לנציג, דיבור מכוער, עקשנות שלא לצורך, ובגולת הכותרת - הבטחה אישית מהמנהל לחזור אליי עוד היום (מדובר על אתמול) וזה לא נעשה! בשיחה שוב עם נציגים היום הובהר לנו חד משמעית - אין לנו מה לעשות, הסיפור שלכם לא מעניין אותנו - תזמינו בלון חדש! עלות בלון +משלוח עולה כמעט 200 ש"ח ,אין לי שום כוונה לשלם 200 ש"ח כל 4 חודשים בלי שבכלל השתמשנו בבלון! המנהל שאמור לחזור תוך 7 ימי עסקים לא חוזר, לא מעוניין לשמוע אותנו, מעביר לנו מסרים דרך המוקדניות, מסרים הזויים שלא מתאימים בכלל למנהל חברה לומר, ואנחנו בלי גז עם 3 ילדים קטנים שאוכלים סנדויצים וטייק אווי, כי מר מנהל מהולל אפילו לא מוכן לשמוע את תלונתנו , ולנסות לפתור את הבעיה. אשמח לטיפולכם. עדכון מהשעה האחרונה - בעלי נסע למקום עצמו בחיפה והם אפילו לא מוכנים להכניס אותו וטוענים שהמנהל לא נמצא. התחמקות גועלית וראויה לבוז!
כספי סוג הנזק :
להביא לנו בלון חדש +פיצוי על עוגמת נפש והטרטורים פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה