|
|
|
|
|
|
חיוב בצריכה כאשר הבית היה בשיפוץ במשך 3 חודשים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.2012 קיבלתי תשלום חיוב צריכת גז בגין התאריכים 3.11.11 -31.12.12 למעשה הדירה עברה לבעלותי בתאריכים אלו .מס' לקוח 173021505
אך בדירה לא גר אדם מה גם שלא קייםן מטבח , המקום הפך מיד לאתר שיפוצים לכל דבר מיד עם קבלת החשבון התקשרתי לחברה שוחחתי עם טלפנית שטענה כבמובן שלא יתכן והיא תשלח אלי נציג שיגיע ויראה כי בדירה אין מטבח, גם אז הייתי צריכה להתקשר שוב ולדרוש שיגיע כבר נציג כמובן אחרי מס' רב של שיחות רק אז הגיע הנציג והצדיק כי לא היה שימוש בדירה .
התקשרתי שוב לנציגה הפעם היא החליטה שצריך לשלוח מומחה שיבדוק שוב או קיים דליפה ... אני עדיין לא מבינה במידה ויש דליפה זה ממש לא בעייתיכך שלא אני זו שצריכה לספוג את החשבון אנו משלמים מספיק תשלום חודשי על מנת שיטפלו בבלוני הגז שלהם . הסיפור נמשך עד היום שלמעשה מעל לשבועיים אני ממתינה למנהל שיחזור אלי , בכל פעם משום מה הוא בשיחה תמיד .
|
כספי |
סוג הנזק : |
ספיגת תשלום בגין דליפת גז |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר גז שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה בר יוחאי - אחראית |
שם ותפקיד: |
הנושא טופל מול הלקוחה ולשביעות רצונה. |
תגובה: |
שוחחה עם מנהל הסניף לשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|