|
|
|
|
|
|
מרמה וגניבה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי ביום חמישי להזמין גז. נאמר לי שכדי להחליף גז עליי להחליף ווסת וסליל. קבעתי טכנאי והוא בא והחליף ווסת וסליל - שילמתי 80 שקל והפסדתי חצי יום עבודה. כשהתקשרתי להזמין בלון גז, החברה טוענת שמראש אין לה אפשרות לספק בדירה זו גז מאחר והצינור מפוצל לשניים (דירה מפוצלת). אם כך, החברה גנבה 80 שקלים בידיעה שאינה מתכוונת לספק בלון גז, ולכן ביקשתי שיחזור הטכנאי לקחת את הסליל והווסת ויחזיר לי את הכסף שלי. נציגה בשם סיגלית לא מוכנה לא יכולה לטפל בזה בעצמה ומסרבת להעביר את המטפל. החברה בזבזה את זמני וגנבה את כספי וכעת מייבשים אותי בהמתנה יותר משעה, ואין אף אחד שאפשר לדבר איתו על מנת לקבל את כספי חזרה. תאריך האירוע: 26.2.2012
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף ופיצוי על גניבה ומרמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר גז שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה בר יוחאי - אחראית |
שם ותפקיד: |
הדירה שוכנת במפלס נמוך ולכן, בהתאם לתקן המחייב, לא ניתן לספק גז. |
תגובה: |
לקוחה זוכתה בסך 80 ש"ח. |
פתרון: |
|
|
|