פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה לא תקינה של בלוני גז נושא התלונה:
אבירם אמנון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בן גוריון 20 הרצליה כתובת:
למיר סוכנות להפצת גז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר נגמר לי בלון הגז ורציתי להזמין חדש, התברר לי שהבלונים הקודמים החזיקו מעמד 3 חודשים כל אחד (ההזמנות היו בחודשים: מאי, אוג', נובמ' וינואר) והנה בפברואר אני צריך בלון חדש.
ביקשתי בדיקה של טכנאי, ואכן התברר שלכל בלון יש תאריך והבלון "הפגום" הוא משבוע 38 בשנת 2010!!!
פניתי לסניף ודיברתי עם האחראי, בחור בשם חזי, והוא סיפר לי "שכנראה למחליף הגז קשה להגיע לבלון הפנימי ולכן תמיד החליפו לי רק את הבלון החיצוני ואחת לתקופה הם מחליפים גם את הפנימי".
לצערי, אני לא מוכן לתשובה כזו של אולי, וביקשתי פיצוי על בלון פגום ואפילו פיצוי חלקי.
תשובתו של חזי הייתה: אנחנו לא מונופול, ואם זה לא מוצא חן בעינייך אתה יכול לעבור לחברה אחרת :
כספי סוג הנזק :
כנראה שאחליף חברה, אבל אני עדיין דורש לפחות פיצוי על בלון פגום . פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה