פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי ושיקרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה1.1.12 התקשרתי לחברת סופרגז ת"א להזמין טכנאי, כחלק מהליך המקובל בחברות הנ"ל כדי שיאשר כי ניתן להזמין בלון גז חדש. אלו עונים ומבקשים להשאיר מס ושם ומבטיחים לחזור. כמובן שלא היה. התקשרתי שוב בשני בבוקר ושוב נלקחו ממני הפרטים ושוב הם לא טורחים לחזור. כאשר השגתי מענה אנושי, זו טענה כי לא מוצאת את הפרטים שלי בשום דרך, הבטיחה לבדוק וכמובן לחזור אלי... מה שתמוהה בעיני, הוא שבעת החיוג לחברה, המערכת מזהה את המס לקוח ועמו את כל הפרטים. ספגתי את השקר וכמובן שזו לא טרחה לחזור אלי, כי אם אני מצאתי עצמי שוב מחייגת אליהם. הפעם התעקשתי לקדם את ענייני שהרי מתקרבים לערב חג ולי אין גז בבית. כאשר חזרה אלי האחת שהציגה עצמה כאראית השירות הטכני, באי שירותיות מצאה לי ביום חמישי חלון פנוי לטכנאי. וכששאלתי על הספקת הגז לאחר מכן, אמרה כי אין בעייה, אפשרי יהיה ביום שישי בבוקר אך אצטרך לשלם על כך תוספת דחוף. לא ברור לי איך אני אמורה לספוג את התוספת כשהשרות שלהם כה גרוע, לא נחמד, לא יעיל, ולא שירותי כלל. פניתי גם למנהל שירות הלקוחות, אך זו מתעלמת מכל השתלשלות האירועים, וטוענת שאצלה במחשב מופיעה שהיה נסיון ליצור עימי קשר ולא עניתי. אין לי אף שיחה אחת מתחילת השבוע שלא נענתה!! וזאת גם אני יכולה להוכיח (אני מקווה.
ברצוני לתבוע את החברה על השירות הבזוי ועל עוגמת הנפש, שלא נדבר על הכעס והעצבים ובזבוז הזמן היקר ויותר מכל, בחג הפסח אהיה ללא כל יכולת לבשל!!
אשמח לתגובה
חג שמח
יעל
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
הילה בר יוחאי - אחראית שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה. תגובה:
בהתאם לדרישות תקני הבטיחות,ליקויים במערכת הגז, לא איפשרו ביצוע הזמנת גז. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה