חוסר אספקה של בלון גז במשך שבועיים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הוריי אנשים פנסיונרים,למעלה מ 30 שנה מזמינים גז דרך חברת סופר גז,לפני כשבועיים כשבלון גז נגמר ביצעו הזמנה ושילמו נאמר להם שתוך שבוע יקבלו מאז בכל יום במשך שבוע הוריי מתקשרים לחברה עד שביום שישי האחרון הגיע טכנאי מטעם החברה לבדו ק האם סופק בלון הגז ואישר שאכן לא סופק ,אבי התקשר לחברה ונאמר לו שעד יום שני יגיעו ושוב לא סופק, הבוקר התקשרתי ונאמר לי שסופק ונתבקשתי להמתין על הקו במשך 20 דקות עד שחזרה הנציגה והתנצלה על הטעות ואמרה שעוד היום בין 13-15 יסופק, בערב אמי הדליקה את הגז אך למזלנו אבי בדק ומצא שלא סופק,האם צריך לקרות אסון חלילה ?מה צריך לקרות כדי לקבל שרות ולא שקרים ??? אני רואה זאת כמשחק של חברה באנשים מבוגרים שבמשך כל חייהם היו לקוחות החברה.אבקש טיפול מיידי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אספקת גז במיידי,פיצוי על עוגמת הנפש והתחייבות שלא יקרה שוב בעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|