פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק לקוח ללא חוב וללא התראה מוקדמת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. שמי מרדכי מקרית מוצקין.בשבוע שעבר שוחחתי עם 2 נציגות של סופרגז חיפה האחת בשם אורלי והשניה מאיה והתלוננתי על מפגע בטיחותי במיכלי הזג בביניין בו אני מתגורר . הסברתי למאיה שאם סופר גז לא תטפל במפגע אני אתנתק . מאיה אמרה לי שביום ראשון או שני הקרוב יטפלו בנושא וכמוכן תיצור איתי קשר נציגה אחרת בנושא ניתוק לקוח ותסביר לי לפני שיתבצע ניתוק . היום (17/06/12)יום ראשון חזרתי מעבודתי ב- 19:00 בערב ונוכחתי לגלות שאני מנותק מהחברה כמוכן גם ניתקו לי את המונה . אף אחד לא טילפן אליי מראש ולא יצר איתי קשר , לא הודיע לי על הגעת טכנאי ולא על שעת הניתוק . פשוט ניתקו והשאירו משפחה שלמה עם ילדים קטנים ללא גז. טילפנתי מיידית לטכנאי תורן סופרגז למס' 0546733866,ענה לי טכנאי בשם אריק והתנצל ,ואמר לי שמעולם לא שמע על מקרה כזה חמור ,שלא מודיעים ללקוח טרם הניתוק, אך אינו יכול לעזור לי , ועליי להתלונן ולבקש פיצוי בגין עוגמת הנפש והנזק שניגרם לי - כך אמר ! ! !. מבקש את טיפולכם באופן מיידי , לא יתכן שניגרם למשפחתי לאישתי ולילדיי עוול כזה . אני איש צבא שלא מגיע כל יום הבייתה . איך אוכל לטפל בנושא ולהשאיר כך את משפחתי ??? . מבקש את טיפולכם הדחוף וכמו כן את חיבורי מחדש לגז .
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מיידי ופיצוי פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
הילה בר יוחאי - אחראית שם ותפקיד:
התקיימה שיחה עם הלקוח בנושא. תגובה:
הותקן מונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה