פרטי התלונה

תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ואי חיבור ללא הצדקה ומקומם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 19/6/2012 בשעה 17.00 הודעתי למוקד סופרגז על ריח גז הגיע הטכנאי ואמר שהכל תקין לאחר כשעה גיליתי שהגז נותק התקשרתי לטכנאי והוא טען שלא ידוע לו מי ניתק את הגז,למחרת התקשרתי לסופרגז נסערת וביקשתי כעשר פעמים שיחברו אותי, אמרו לי שבמהלך היום יגיע טכנאי ויחבר אותי( אגב גם השכנה נותקה מהגז )הטכנאי הגיע לשכנה תיקן משהו שם ואליי למרות כל ההבטחות לא הגיעו לחבר אותי התקשרתי זועמת לחברה המזעזעת בשירות ענתה לי בחורה בשם מור שפשוט צחקה לי בפרצוף וניתקה,לאחר מכן ענתה לי סיגלית ושאלתי מדוע ביבשו ממני שני מספרי טלפון ומדוע הטכנאי לא עלה אליי ענתה לי לא יודעת
והיום 21/6 שעה 9 בבוקר אני עדיין בלי גז זה הזמן לעשות בדק בית בסופרגז..........בושה וכלימה
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעניש את הנוגעים בדבר ולעשות בדק בית אגב זאת לא פעם ראשונה שהשירות לקוי. פתרון נדרש :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
הילה בר יוחאי - אחראית שם ותפקיד:
הלקוחה שוחחה עם מנהל הסניף. תגובה:
סיכום הדברים לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה