פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא אחראים למוצרים שלהם! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התקשר אלינו סוכן מכירות של בזק והציע לנו לרכוש נתב אלחוטי של בזק שהיה במבצע. הסכמנו לרכישה, לא לפני שווידאנו- פעמים מספר- שלנתב שרכשנו יש תמיכה של בזק והיא ללא תשלום. הסוכן הבטיח שכן ושלח לנו את הנתב.
הגיע הנתב, עם הוראות הפעלה מסויימות, הבאנו איש שמבין ומתקין נתבים כאלו המון, אך האינטרנט לא עבד, לא במחשב אליו חובר הנתב ולא במחשב השני.
פנינו לתמיכה של בזק 199 ולהפתעתנו הנציג אמר שאין תמיכה בשני המחשבים אלא רק במחשב אליו מחובר הנתב. הופתענו. הייתכן? וכי מה הועילו חכמים בתקנתם אם בסופו של דבר לא נוכל לגלוש בשני המחשבים בו זמנית?? אז חיברנו מחשב אחד.
לאחר מס' ימים שמנו לב לבעיות התחברות במחשב.
פנינו שוב לתמיכה, ושוב אותה תשובה-אם רוצים תמיכה זה רק למחשב אחד. הפעם ביקשנו לדבר עם אחראי.
תשובת הנציג היתה שאין אחראי במוקד. "אחראי יחזור אליך". ולא חזר.
לאחר כשבועיים (זמן מספיק לדעתנו) פנינו שוב, ושוב אותה תשובה שלעניות דעתי (ואני מכירה מקרוב את נושא שירות הלקוחות) אין דבר כזה שאין אחראי במשמרת. "אין אחראי -יחזרו אלייך". אז המתנו. ואנחנו עדיים ממתינים.
זה שבזק היא כמעט מונופול לא מקנה לה-לדעתי- את האפשרות לייחס מזלזל שכזה בלקוחותיה ובטח שלא להבטיח תמיכה ואחריות ולא לקיים.
איננו מרוצים מהנתב שרכשנו מבזק, הוא מתנתק לעיתים תכופות.
כספי סוג הנזק :
קחו את הנתב תחזירו את הכסף. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה