|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי ואטימות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קו טלפון המשמש לאינטרנט מהיר אשר עליו הוראת קבע של אבי ז"ל הפסיק לעבוד בדירת אימי תבדל"א. הנציג עימו שוחחנו אמר שהקו אינו פעיל והציע לרכוש קו חדש. כך אכן עשינו.
למרות זאת המשיכו לחייב עבור שני הקוים. החשבון של אבי ז"ל נסגר ולכן הופסקו התשלומים עבור הקו הלא פעיל.
למרות זאת בזק דורשת שנשלם ואינה מתייחסת לשני מכתבים שכתבנו הבעניין ומפרטים את הנושא. למעט התייחסות טלפונית בה חזרו על דרישתם לסלק את החוב ולמעט התראות על העברה לתביעה משפטית.
אני מעוניין להעביר לכם את כל פרטי התכתובת אשר חיוניים להבנת הענין
|
כספי |
סוג הנזק : |
הרגעת בזק במכתבי האיום שלה על אימי (אישה חולה בת 88) ומחיקת החוב הלא מוצדק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|