פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא הוזמן + חיוב של כרטיס אשראי שלא נמסר לבזק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב28/11/2013 קיבלתי מכתב מבזק:
”חברת בזק שמחה לברך אתכם על הצטרפותכם למסלול האינטרנט המהיר שבחרתם בקו 09-792***9, מתאריך 01/10/2013 ... מחיר 99 ש"ח לחודש."
תאריך שליחה 17/11/2013. מכתב התקבל ב 28/11/2013.

אני לא הזמנתי את שירות. בזק השיגה מנטוויזיון (באופן לא חוקי) פרטי כרטיס אשראי של אשתי והתחילה לגבות כסף.

אני יכול להוסיף שמ01/04/2013 אני לא צורך שום שירות של בזק.

דברים קטנים נוספים:
1. לא ניתן להשיג את נציג השירות ב-199 ללא מסירת מספר כרטיס אשראי. לא היה לי מושג שהם משתמשים בכרטיס של אשתי (כאמור לא אנחנו מסרנו להם את המספר, הם השיגו אותו מנטוויזיון)-לא הצלחתי להשיג אותם.
2. דואר אלקטרוני שהם רשמו על המכתב היה עם טעות: [email protected]. ללא נקודה לפני co.

בסופו של דבר הצלחתי להשיג אותם. רבתי איתם לא מעט. החזירו לי חלק מהכסף אבל לא הכל.

תודה על העזרה!

כספי סוג הנזק :
החזר כספי + התנצלות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה