|
|
|
|
|
|
חיוב על שירות שלא הוזמן + חיוב של כרטיס אשראי שלא נמסר לבזק |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב28/11/2013 קיבלתי מכתב מבזק:
”חברת בזק שמחה לברך אתכם על הצטרפותכם למסלול האינטרנט המהיר שבחרתם בקו 09-792***9, מתאריך 01/10/2013 ... מחיר 99 ש"ח לחודש."
תאריך שליחה 17/11/2013. מכתב התקבל ב 28/11/2013.
אני לא הזמנתי את שירות. בזק השיגה מנטוויזיון (באופן לא חוקי) פרטי כרטיס אשראי של אשתי והתחילה לגבות כסף.
אני יכול להוסיף שמ01/04/2013 אני לא צורך שום שירות של בזק.
דברים קטנים נוספים:
1. לא ניתן להשיג את נציג השירות ב-199 ללא מסירת מספר כרטיס אשראי. לא היה לי מושג שהם משתמשים בכרטיס של אשתי (כאמור לא אנחנו מסרנו להם את המספר, הם השיגו אותו מנטוויזיון)-לא הצלחתי להשיג אותם.
2. דואר אלקטרוני שהם רשמו על המכתב היה עם טעות: [email protected]. ללא נקודה לפני co.
בסופו של דבר הצלחתי להשיג אותם. רבתי איתם לא מעט. החזירו לי חלק מהכסף אבל לא הכל.
תודה על העזרה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי + התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|