פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"התחייבות" למסלול על ידי הטעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפניי יותר משנה הייתי לקוחה של בזק.
בנובמבר 2012 עברתי לחברת הוט והמשכתי להיות מחויבת בכ. אשראי 25 ₪ ע"י בזק.
כאשר פניתי לבזק על מנת להבין מדוע הם ממשיכים לחייב אותי נאמר לי כי התחייבתי למשך 24 חודשים למודם אינטרנט. הייתי המומה ובקשתי לקבל את הסמך התחייבות. חזרה אליי נציגת שירות וטענה כי יש שיחה מוקלטת, בקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת וגם טענתי בפניה כי הוטעיתי ומבחנתי נגרם לי עוול.. לצערי לא קיבלתי אותה. לאחר כמה פניות החלטתי לעצור את התשלומים לבזק על מנת לקבל תשובות חד משמעיות. לפניי כשלושה חודשים פנה אליי מטעם העבודה נציג של יס ששמו יוסי והציעה לי חבילת טריפל של יס הכוללת טלפון ואינטרנט של בזק. סיפרתי לו על המקרה והוא ניסה לדבר עם בזק בשמי בנושא. ושוב בקשנו לשמוע את השיחה בה אני מתחייבת ל – 24 חודשים ושוב לבזק לא היו תשובות. לאחר חודשיים של מאמצים חזרו אליי מבזק וטענו כי הם "מוותרים" לי על ה"חוב" בתנאי שאחזור להיות לקוחה. הייתי המומה ממש סחיטה. בגלל כל זה בטלתי את התחברותי גם ליס וגם לבזק כי אני ממש מרגישה מרומה. לחייב אותי ללא ידיעתי זו גזילה! אודה לעזרתכם הדחופה בנושא.
לשמחתי יוסי הטכנאי שי יס היה עד לכל השיחות שלי עם בזק.
בזבוז זמן/עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה