פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מכעיס בבזק סנטר נתניה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי לסניף בזק סטור בנתניה על מנת לרכוש מכשיר אלחוטי עבור אימי כבדת השמיעה.
המתנתי בתור 80 דקות, המכשיר המועדף לא היה במלאי. נאלצתי להתפשר על מכשיר רגיל. הדגשתי שיש צורך בתקע מפצל מהסוג הישן (40 שנה). קבלתי הכל ויצאתי לדרך מותש.
בבית אימי הסתבר שהתקע שרכשתי מאוד דומה אך אינו מתאים לשקע.
חזרתי לסניף, חיפשו תקע אחר, לא מצאו, אמרתי שאנסה להסתדר.
לצערי לא הצלחתי.
היום 19.12.13 חזרתי על מנת להחזיר את כל הציוד ולהזדכות.
במקום היה תור של כ 20 אנשים. נגשתי למנהלת הסניף ו(כמדומני טלי) בקשתי להחזיר הכל ולהזדכות, היא שלחה אותי לעמוד בתור. כיוון שלא היתה לי שעה וחצי מיותרת ועזבתי.
תלונותי:1. משך המתנה בלתי נסבל שמתאים לשנות השבעים (בחצי מהעמדות אין פעילות).
2. אחרי ההמתנה הארוכה ברכישה + הצורך לחזור ולא לקבל פתרון, המנהלת שישבה ליד מחשב יכולה היתה לזכות אותי במקום לשלוח אותי שוב לתור בלתי נסבל.
3. מן הראוי שבבזק סנטר ימצא פתרון גם לעבודה עם ציוד ישן (תקע).
4. בבזק סנטר מן הראוי שיהיה במלאי כל מכשיר שמופיע בתצוגה.
5. לא יודע מתי יזדמן לי להגיע שוב. אני מבקש לאפשר לי להזדכות מעבר לשבועיים (הטלפונים באריזה מנוילנת, לא נגעתי).
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה