פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מהירות האינטרנט וקו הטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שדרגתי את מהירות האינטרנט לקצב של 100MB לאחר שהייתה לי מהירות של 15MB. לקחתי מבזקסטור את הציוד הנדרש. התקנתי אותו. בשיחת ההצטרפות מראש נאמר לי כי עד יום רביעי יגיע טכנאי מחוץ לבית ויבצע את השדרוג. הגיע יום רביעי, קיבלתי הודעת SMS כי הטכנאי (עודד) היה באזור וטיפל בפנייה עד תומה (13:58). הגעתי הביתה וראיתי כי האינטרנט נשאר על 15MB ולא שודרג. הרמתי את הטלפון הנייח לחיוג ל-166 אך הפלא ופלא, קו הטלפון גם לא עובד. מזל שיש טלפון נייד. התקשרתי למוקד התמיכה, חיכיתי למעלה מ-20 דקות על הקו למענה לנציג. הנציגה לא הצליחה לסייע לי ורצתה לתאם לי ישר טכנאי שיגיע לבדוק למה הטכנאי הראשון לא עשה את העבודה שלו כנדרש. הנציגה העבירה אותי לאחר בקשתי לבכירה, שגם לא ידעה לסייע לי ולא הצליחה לסייע לי. רצתה לתאם לי טכנאי ליום שני הבא. מנהל הצוות שמעליה נתן את אותן התשובות ולא עזר בדבר. הטיפול מוגזם מאוד. אין לחברה הזאת בושה, מקרה זה הינו השני שאני חווה בתוך חצי שנה עם חברת בזק. אותו מקרה בדיוק. השירות גרוע, המקצועיות ברצפה. אבקש לסדר את העניין בדחיפות!
הגעת טכנאי בכיר באופן בהול + חיבור מיידי של הטלפון + חיבור ל-100MB פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה